• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-robot

    Als u de CleanHome+-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.

    Verouderde versie van de app

    Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de CleanHome+-app hebt. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.

    Te ver van de Wi-Fi-router

    Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.

    Niet-compatibele Wi-Fi

    Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.

    Opmerking:

    U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de CleanHome+-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.