NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er is beeld, maar dit wordt elke 5 seconden onderbroken wanneer het apparaat via een HDMI-naar-HDMI-verbinding op het extra apparaat (DVD, STB, PC) is aangesloten

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Drie mogelijke oplossingen:

    1) De communicatie wordt opgestart. De HDCP-compatibiliteit wordt gecontroleerd. Wacht tot dit proces is voltooid.

    2) Als het beeld onderbroken blijft worden: selecteer opnieuw de HDMI-ingang van de externe bron door in het AV-menu een andere ingang voor de bron te selecteren en vervolgens de oorspronkelijk geselecteerde HDMI-ingang weer te selecteren. Dit doet u als volgt:

    1. Druk op de knop AV op de afstandsbediening.
    2. Verplaats de cursor 1 regel omhoog vanaf de standaard geselecteerde externe HDMI-bron en druk op OK.
    3. Druk nogmaals op AV.
      4) Verplaats de cursor 1 regel omlaag naar de oorspronkelijke externe HDMI-bron en druk op OK.
    4. De TV en het extra apparaat worden opnieuw met elkaar gesynchroniseerd.

    3) Stel de TV en het extra apparaat opnieuw in (beide uitschakelen en weer inschakelen).

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.