NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Het bericht NO INPUT SIGNAL (GEEN INGANGSSIGNAAL) wordt weergegeven op het scherm wanneer u het apparaat inschakelt.

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Controleer of de DVI-kabel tussen de computer en de 'DVI'-ingang op de TV goed is bevestigd. Als de kabel goed is aangesloten, kan het probleem worden veroorzaakt door de volgorde waarin de TV en de PC zijn ingeschakeld.

    De aanbevolen volgorde:

    1. Schakel de TV in en kies een TV-zender.
    2. Schakel vervolgens de PC in en wacht totdat deze is opgestart voordat u de TV in de PC-modus zet.

    Alternatief,
    Druk op de toetsencombinatie op het toetsenbord waardoor de PC de TV laat overschakelen naar een monitor. Druk bijvoorbeeld tegelijk op 'FN' en 'F8' om informatie op het TV-scherm weer te geven.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.