NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Apparaten worden niet automatisch in-/uitgeschakeld als ik een activiteit activeer/deactiveer.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructie te volgen:

    Mogelijk werd het aan- of uitsignaal onderbroken toen de macro-opdracht werd verstuurd.

    • Selecteer het apparaat en druk op de aan-uitknop (B).

    Of:

    • Raak de juiste aan-uitknop (B) aan in het scherm Power (Aan/Uit).

    Raadpleeg hiervoor 4.8 ‘De aan-uitknop en de AV-knoppen opnieuw configureren’.

    Mogelijk werd het signaal voor het selecteren van de ingang onderbroken toen de macro-opdracht werd verstuurd.

    • Druk op de A/V-knop en selecteer het apparaat.

    Of:

    • Raak de betreffende A/V-knop aan in het A/V-scherm.

    Raadpleeg hiervoor 4.8 ‘De aan-uitknop en de AV-knoppen opnieuw configureren’.

    • Als het probleem zich vaker voordoet, probeer dan vertragingen toe te voegen aan de Startmacro. Raadpleeg hiervoor hoofdstuk 4.3 'Activiteiten instellen'.

    • Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.