NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Apparaten worden niet automatisch in-/uitgeschakeld als ik een activiteit activeer/deactiveer.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructie te volgen:

    Mogelijk werd het aan- of uitsignaal onderbroken toen de macro-opdracht werd verstuurd.

    • Selecteer het apparaat en druk op de aan-uitknop (B).

    Of:

    • Raak de juiste aan-uitknop (B) aan in het scherm Power (Aan/Uit).

    Raadpleeg hiervoor 4.8 ‘De aan-uitknop en de AV-knoppen opnieuw configureren’.

    Mogelijk werd het signaal voor het selecteren van de ingang onderbroken toen de macro-opdracht werd verstuurd.

    • Druk op de A/V-knop en selecteer het apparaat.

    Of:

    • Raak de betreffende A/V-knop aan in het A/V-scherm.

    Raadpleeg hiervoor 4.8 ‘De aan-uitknop en de AV-knoppen opnieuw configureren’.

    • Als het probleem zich vaker voordoet, probeer dan vertragingen toe te voegen aan de Startmacro. Raadpleeg hiervoor hoofdstuk 4.3 'Activiteiten instellen'.

    • Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.