• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Philips Media Manager of Windows Connect maakt geen verbinding met externe streaming-apparaten.

    Voor verbinding met externe streaming-apparaten moeten bepaalde “ports” (poorten) openstaan; wellicht zijn deze door een firewall geblokkeerd

    In de MCP zijn er 2 mogelijke firewalls.

    Voor de Norton Firewall dient u de volgende instellingen te controleren: (en als deze niet openstaan of niet in de lijst voorkomen, moeten de instellingen worden gewijzigd).

    1. Klik op het Norton-pictogram in het systeemvak en open “Norton Internet Security”

    2. Druk op de tabopties en selecteer Internet Security (Internetbeveiliging).

    3. Selecteer de tab Firewall en voeg de onderstaande poorten toe.
      1900, 4952, 4953, 4954,

    4. Ga terug naar het hoofdmenu van “Norton Internet Security” en selecteer:

    5. Personal Firewall (Persoonlijke firewall), de tab Advanced (Geavanceerd) en controleer de algemene instellingen.

    6. De UPNP-poorten 1900 en 5000 zouden de status 'Permit' (Toestaan) moeten hebben.

    7. Als dit niet het geval is, moet de status worden gewijzigd.