1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Philips Media Manager of Windows Connect maakt geen verbinding met externe streaming-apparaten.

    Bijgewerkt op 2017-08-18

    Voor verbinding met externe streaming-apparaten moeten bepaalde “ports” (poorten) openstaan; wellicht zijn deze door een firewall geblokkeerd

    In de MCP zijn er 2 mogelijke firewalls.

    Voor de Norton Firewall dient u de volgende instellingen te controleren: (en als deze niet openstaan of niet in de lijst voorkomen, moeten de instellingen worden gewijzigd).

    1. Klik op het Norton-pictogram in het systeemvak en open “Norton Internet Security”

    2. Druk op de tabopties en selecteer Internet Security (Internetbeveiliging).

    3. Selecteer de tab Firewall en voeg de onderstaande poorten toe.
      1900, 4952, 4953, 4954,

    4. Ga terug naar het hoofdmenu van “Norton Internet Security” en selecteer:

    5. Personal Firewall (Persoonlijke firewall), de tab Advanced (Geavanceerd) en controleer de algemene instellingen.

    6. De UPNP-poorten 1900 en 5000 zouden de status 'Permit' (Toestaan) moeten hebben.

    7. Als dit niet het geval is, moet de status worden gewijzigd.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.