NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De TV-ontvangst via de antenneaansluiting is slecht. Wat kan ik hieraan doen?

    Gepubliceerd op 2017-01-09
    1. Controleer of de antenne goed op de TV is aangesloten.
    2. Luidsprekers, niet-geaarde audioapparaten, neonverlichting, hoge gebouwen en andere grote objecten kunnen van invloed zijn op de ontvangstkwaliteit.
    3. Probeer de ontvangstkwaliteit te verbeteren door de antenne te verplaatsen of apparaten in de buurt van de TV verder weg te zetten.
    4. Als de ontvangst voor slechts één zender slecht is, kunt u proberen de afstemming van deze zender te verfijnen.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.