NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Philips-airfryer kan niet worden ingeschakeld

    Gepubliceerd op 07 maart 2023
    Als uw Philips-airfryer niet inschakelt, vindt u oplossingen voor problemen in ons artikel hieronder.
    • Stel de analoge timer in op de gewenste bereidingstijd. 
    • Als de gewenste bereidingstijd minder dan 10 minuten is, draait u de timer naar ongeveer 15 minuten en draait u deze vervolgens terug naar de gewenste kortere bereidingstijd.
    Play Pause
    Sommige airfryer-modellen hebben de pandetectiefunctie. Met deze functie worden de verwarming en de ventilator uitgeschakeld wanneer u de pan van de airfryer verwijdert.
    Zorg ervoor dat u de pan in de airfryer hebt geplaatst en dat de lade volledig is gesloten. Anders kan uw airfryer niet worden ingeschakeld. 
    Verwijder de pan uit uw airfryer en controleer de plastic onderdelen, met name de randen van de pan, op barsten/beschadigingen. Neem contact met ons op voor verdere hulp als u beschadigingen of barsten opmerkt.

    Alleen HD9880: 
    Verwijder de pan van de airfryer uit de lade en draai deze ondersteboven. De pandetectiemodule bevindt zich aan de rechterkant naast de uitsparing voor de mandhandgreephouder (zie onderstaande afbeelding).

    Aan één kant ziet u een kleine plastic afdekking (zie de onderstaande afbeelding). Als dat ontbreekt, werkt de pandetectie niet. Neem in dat geval contact met ons op via www.philips.com/contactWij helpen u graag verder.
    Als er te veel apparaten zijn aangesloten op hetzelfde stopcontact, werkt uw Philips Airfryer mogelijk niet. Haal de stekkers van de andere apparaten uit het stopcontact, of gebruik een ander stopcontact.
    Zorg er altijd voor dat de stekker van de Airfryer goed in het stopcontact zit. Bij analoge apparaten kan het zijn dat de timer tikt, maar het apparaat niet opwarmt. Als dit het geval is, controleer dan of de stekker van uw Airfryer goed in het stopcontact zit.

    Neem contact op met ons Consumer Care-team als de bovenstaande oplossingen het probleem niet verhelpen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.