1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Sonicare AirFloss is minder krachtig

    Gepubliceerd op 2019-11-17

    Als u merkt dat uw Philips Sonicare AirFloss minder krachtig is dan voorheen, vindt u hieronder de oorzaak van dit probleem, evenals de oplossing.

    De AirFloss-spuitkop en de reservoir-opening zijn verstopt of vuil

    Als de AirFloss verstopt raakt, is het belangrijk dat u zowel de binnenkant als de buitenkant van de spuitkop en de opening van het reservoir schoonmaakt.

    Volg onderstaande stappen om de spuitkop schoon te maken:

    1. Verwijder de spuitkop van de AirFloss van het handvat
    2. Spoel de spuitkop met lauw water. We raden u aan het product na ieder gebruik schoon te maken om restjes te verwijderen

    Volg de onderstaande stappen om de opening in het reservoir schoon te maken:
    Er bevindt zich een kleine opening in het reservoirklepje (waar u water/mondwater plaatst) om lucht in te laten wanneer er water uit het reservoir wordt gezogen. Als deze luchtopening verstopt of vuil is, neemt de waterstroom af. Uiteindelijk komt er zelfs helemaal geen water meer uit de spuitkop.

    1. Gebruik een vochtig stuk keukenpapier of een wattenstaafje
    2. Veeg langs de binnenrand van het reservoirklepje, en focus ook daarbij vooral op de bovenkant
    3. Spoel goed af met koud kraanwater en zorg ervoor dat er geen vuil of stof achterblijft

    Opmerking: Zorg ervoor dat er geen restjes van het keukenpapier of wattenstaafje in of rondom het reservoir zit.

    Hebt u nog vragen? Neem contact op met een Philips Consumer Care Centre voor verdere ondersteuning.

    Reservoirklepje voor de Philips Sonicare AirFloss
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.