0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat wordt er bedoeld met 'refurbished'?

    Gepubliceerd op 5 november 2024

    Verschillende bedrijven hebben hun eigen definities van herstel. Bij Philips betekent dit:

    • De meeste producten worden binnen 30 dagen na aankoop aan ons geretourneerd door klanten. Daardoor kunnen ze lichte gebruikssporen hebben.
    • Elk apparaat wordt onderworpen aan strenge kwaliteits- en prestatiecontroles. Alle producten worden ontsmet en onderdelen of accessoires die aan hygiëne gerelateerd zijn, worden indien nodig vervangen (bijvoorbeeld de scheermesjes).
    • Producten hebben alle originele functionele onderdelen.
    • Producten worden verzonden in de originele dozen of gewone gerecyclede dozen.
    • Refurbished producten worden altijd geleverd met een garantie van 2 jaar. Na registratie kan een verlengde garantie van toepassing zijn op bepaalde producten.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9395/88R1 , HX9382/36R1 , HX9393/93R1 .

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.