Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Kan mijn HomeDock HD niet bijwerken.

Problemen oplossen
Raadpleeg deze gids als u problemen hebt met het bijwerken van uw HomeDock HD.

1) De HomeDock HD stopt altijd voordat het venster voor bijwerken wordt weergegeven.

We hebben geconstateerd dat sommige HomeDock HD's een probleem ondervinden tijdens het updateproces.
Het probleem is dat de HomeDock HD het updateproces niet herkent. In dat geval geeft de HomeDock HD een leeg scherm weer, probeert deze het apparaat steeds opnieuw op te starten of stopt deze de video-uitvoer. Als een van deze situaties bij u het geval is, voert u de volgende stappen uit:

  • Koppel het USB-station los van de HomeDock HD.
  • Koppel de voeding los van de HomeDock HD.
  • Laat de HomeDock HD ten minste 5 minuten zo staan.
  • Sluit het USB-station weer aan.
  • Sluit de voedingsbron weer aan.

Als het probleem zich blijft voordoen, kun u contact met ons opnemen voor verdere ondersteuning.

2) De HomeDock HD loopt door het updateproces, maar wordt hierna niet actief.

Er doet zich nog een tweede probleem voor nadat de HomeDock HD is bijgewerkt. Nadat de gebruiker de geheugenstick heeft verwijderd, start de HomeDock niet meer volledig op. De procedure voor dit probleem is de volgende:

  • Zorg ervoor dat de geheugenstick is verwijderd.
  • Koppel de HomeDock HD los.
  • Laat de HomeDock HD ten minste 5 minuten zo staan.
  • Sluit de voeding weer aan op de HomeDock HD.
    Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact met ons opnemen voor verdere ondersteuning.

Geen van deze oplossingen kan enige schade toebrengen aan de
HomeDock HD. Het flashproces stopt zodra u de geheugenstick verwijdert. We werken nog aan een permanente oplossing, maar met deze tijdelijke oplossing kunt u weer vooruit met softwareversie 1.0.5.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: DLA99901/10 .

Software en firmware(1)

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.