Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Geen beeld na het verbinden van mijn Philips HCS met de TV.

  • Controleer of alle videokabels goed zijn aangesloten. Koppel de videokabels los en sluit ze weer aan om te zien of het home cinema-systeem een beeldsignaal verzendt.

  • Als het home cinema-systeem een beeldsignaal verzendt naar de TV in het HDMI-kanaal, schakelt u het home cinema-systeem of de TV uit en weer in

  • Als er nog steeds geen beeldsignaal is van de HDMI-aansluiting, voert u de onderstaande herstelmethode uit om de HDMI-video-instelling opnieuw in te stellen.
    Druk in de USB-bron (zonder aangesloten USB-apparaat) op de linkerpijl op de afstandsbediening en druk op ZOOM op de afstandsbediening.

  • Kijk of er op de Philips-website een software-update beschikbaar is waarmeer u dit probleem kunt oplossen

  • Vraag bij het servicecentrum na of er een update voor het home cinema-systeem beschikbaar is die het probleem oplost indien geen van de bovenstaande stappen effect heeft

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HTS5120/12 , HTS5110/12 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.