Consumenten
Producten

Problemen oplossen

Geen- of onderbroken geluid op de Philips-oortelefoon.

  • De stekker van de hoofd-/oortelefoon zit er niet goed in. Zorg ervoor dat de hoofd-/oortelefoon volledig is aangesloten via de oortelefoonaansluiting

  • De hoofdtelefoon is wellicht defect. Probeer een andere hoofdtelefoon. Indien deze wel goed werkt, is de originele set wellicht defect. Neem contact voor ondersteuning contact op met ons Customer Care Center

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PSA235/00 , PSA260/05 , PSA260/00 , PSA220/00 , PSA110/00 , PSA250/00 , PSA110/05 , ACT211/00C , ACT215/00C , ACT100/00D , ACT215/05 , ACT211/05 , ACT211/05S , ACT200/00C , ACT210/00C , ACT100/00C . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.