Consumenten
Producten

Philips Showline Media center MCP9350I

MCP9350I/05

Problemen oplossen

Philips Media Manager of Windows Connect maakt geen verbinding met externe streaming-apparaten.

Voor verbinding met externe streaming-apparaten moeten bepaalde “ports” (poorten) openstaan; wellicht zijn deze door een firewall geblokkeerd

In de MCP zijn er 2 mogelijke firewalls.

Voor de Norton Firewall dient u de volgende instellingen te controleren: (en als deze niet openstaan of niet in de lijst voorkomen, moeten de instellingen worden gewijzigd).

  1. Klik op het Norton-pictogram in het systeemvak en open “Norton Internet Security”

  2. Druk op de tabopties en selecteer Internet Security (Internetbeveiliging).

  3. Selecteer de tab Firewall en voeg de onderstaande poorten toe.
    1900, 4952, 4953, 4954,

  4. Ga terug naar het hoofdmenu van “Norton Internet Security” en selecteer:

  5. Personal Firewall (Persoonlijke firewall), de tab Advanced (Geavanceerd) en controleer de algemene instellingen.

  6. De UPNP-poorten 1900 en 5000 zouden de status 'Permit' (Toestaan) moeten hebben.

  7. Als dit niet het geval is, moet de status worden gewijzigd.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: MCP9350I/05 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.