1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    MCP9350I/05
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    MCP9350I/05

    De trackball in het toetsenbord van het Philips center werkt niet.

    1) Als slechts één richting van de aanwijzer niet werkt maar het toetsenbord nog wel, dient u de batterijen te vervangen.

    2) Probeer het mechanisme van de trackball schoon te maken.

    • Gebruik een paperclip of 2 pinnen om de ring rond de trackball los te maken (tegen de klok in draaien). Haal de bal eruit en maak deze schoon met zeep of shampoo zodat het vuil wordt verwijderd. Maak de rollers (in het toetsenbord) schoon met een tandenstoker (geen vloeistof en geen scherpe voorwerpen).

    3) Gebruik alleen alkalinebatterijen. U kunt geen gewone, oplaadbare batterijen gebruiken.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: MCP9350I/05 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven