• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Het solarium bruint niet meer goed.

    1) Het apparaat wordt waarschijnlijk niet overeenkomstig de gebruiksaanwijzing gebruikt.

    • Gebruik het apparaat op de in de gebruiksaanwijzing aangegeven wijze.
    • U kunt de bruiningssessie met een paar minuten verlengen.
    • Gebruik geen verlengsnoer, omdat dit de bruiningskracht van de lampen kan doen afnemen.
    • Controleer of de afstand tussen de lampen en uw lichaam 10 cm is.

    2) De hoeveelheid UV-licht die door de lampen geproduceerd wordt, is afgenomen.
    Er zijn twee mogelijke oplossingen voor dit probleem:

    • U kunt de verminderde hoeveelheid UV-licht compenseren door een langere bruiningstijd in te stellen voor iedere sessie.
    • U kunt de lampen ook laten vervangen. Breng het apparaat daartoe naar uw dealer of een Philips servicecentrum.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HB175/01 , HB172/01 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven