1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending

    Producten

    PR3093/00
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde

    Er verschijnt een kruis op het scherm en ik kan het intensiteitsniveau niet verhogen om een behandeling te starten

    Het kruis is het symbool voor een onderbroken kanaal. Er zijn meerdere redenen zijn waarom dit symbool op het display van de TensRelief-afstandsbediening wordt weergegeven. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen:

    Juiste plaatsing van de elektrode

    • Een pop-upbericht over een onderbroken kanaal duidt er mogelijk op dat de elektroden geen goed contact met de huid hebben en/of zijn losgeraakt van de huid. Zorg ervoor dat de elektroden goed op de huid zijn bevestigd.
    • Het symbool voor een onderbroken kanaal kan betekenen dat een of meerdere van de TENS-units niet goed op de elektroden zijn aangesloten. Controleer of de TENS-units correct op de elektroden zijn geplaatst
    • De elektroden kleven niet goed meer door vuil of doordat ze al lang in gebruik zijn. U kunt proberen de elektroden te reinigen (zie het hoofdstuk 'Schoonmaken'). Als dit niet helpt, vervangt u de elektroden

    Alleen voor draadloze TENS Pro (PR3094):

    • Als het symbool voor een onderbroken kanaal boven de linker intensiteitsknop wordt weergegeven, controleert u of de TENS-units goed zijn aangesloten
    • Als het kruis boven de rechter intensiteitsknop wordt weergegeven, controleert u of de connectors van de verlengkabel goed zijn aangesloten

    Pop-up verdwijnt

    Denk eraan dat dit pop-upbericht alleen verdwijnt wanneer u het probleem hebt verholpen en de intensiteit verhoogt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3093/00 , PR3094/00 .

    Andere problemen

    Apparaat (4)
    Indicatielampjes (3)
    Temperatuurproblemen (1)
    Display (1)
    Foutmeldingen (2)
    Onderdelen en accessoires (1)
    Functionaliteit (1)
    Eerste gebruik en installatie/download (1)
    Prestatie (1)
    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    We helpen u graag persoonlijk

    • Bel ons op

      Bel ons op
      Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
      Zaterdag 09:00 – 18:00 uur
    Terug naar boven
    Terug naar boven