1
Producten

SmartPro Compact Robotstofzuiger

TriActive XL-mondstuk, Slank ontwerp (6 cm), Systeem met 4 wielen, 120 min. gebruikstijd FC8776/01

Problemen oplossen

De Philips SmartPro Compact-robot maakt niet goed schoon

Als uw Philips SmartPro Compact-robot niet goed schoonmaakt, kunnen daar verschillende redenen voor zijn. Ontdek hieronder de mogelijke oorzaken en oplossingen hiervoor.

de borstelharen van een of beide zijborstels zijn scheef of verbogen.

Als de borstelharen van een of beide zijborstels scheef of gebogen zijn, laat dan de borstel of borstels even weken in warm water. Als hierdoor de borstelharen niet in de juiste vorm raken, vervangt u de zijborstels.

het filter in de stofbak is vuil.

Als het filter in de stofbak vuil is, haal de stofbak er dan uit. U kunt de stofbak legen met behulp van een vuilniszak. Maak daarna het filter schoon met een doek of een tandenborstel met zachte borstelharen. Als u het filter niet kunt schoonmaken met een borstel, dient u het filter te vervangen. We raden u aan het filter minimaal een keer per jaar te vervangen.

Het filter schoonmaken

De zuigmond is verstopt

De zuigmond van uw Philips SmartPro-robot bevindt zich aan de onderkant van de stofbak. Als de zuigmond is verstopt, maakt u deze schoon met een tandenborstel met zachte borstelharen

De zuigmond schoonmaken

het voorwiel is door haar of ander vuil geblokkeerd.

Als het voorwiel van het apparaat vastzit door haar of ander vuil, maakt u het schoon met een tandenborstel met zachte borstelharen

Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kunt u contact met ons opnemen voor meer hulp.

De wielen schoonmaken

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8776/01 , FC8715/01 , FC8700/01 , FC8710/01 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.