0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Veelgestelde vragen over de Secure Communication Area van Philips

    Wat is een beveiligde communicatieomgeving en waarom moet ik me aanmelden?

    De bescherming van uw privacy is erg belangrijk voor Philips. We nemen onze verantwoordelijkheid om de informatie die u ons vertrekt met uiterste zorg te beschermen en hebben toepasselijke maatregelen genomen om de persoonlijke gezondheidsgegevens die u met ons deelt te beschermen. Dat is de reden dat we u dergelijke berichten alleen via een beveiligde communicatieomgeving sturen. U bent mogelijk bekend met een dergelijke omgeving als u online bankiert.

    Als u vragen hebt over hoe we uw privacy beheren, of vragen over uw gegevens, gaat u naar www.philips.com/privacy waar u meer kunt lezen over ons privacyprogramma of specifieke vragen over privacy kunt indienen.

    Hoe worden mijn gezondheidsgegevens beschermd?

    De bescherming van uw privacy is erg belangrijk voor Philips. We nemen onze verantwoordelijkheid om de informatie die u ons vertrekt met uiterste zorg te beschermen en hebben toepasselijke maatregelen genomen om de persoonlijke gezondheidsgegevens die u met ons deelt te beschermen. Dat is de reden dat we u dergelijke berichten alleen via een beveiligde communicatieomgeving sturen. U bent mogelijk bekend met een dergelijke omgeving als u online bankiert. Als u vragen hebt over hoe we uw privacy beheren, of vragen over uw gegevens, gaat u naar www.philips.com/privacy waar u meer kunt lezen over ons privacyprogramma of specifieke vragen over privacy kunt indienen.

    Over welke gezondheidsgegevens van mij beschikt Philips?

    Dit is afhankelijk van het Philips-product dat u hebt. Denk bijvoorbeeld aan: verbrande calorieën, lengte, gewicht en temperatuur. We nemen onze verantwoordelijkheid om de informatie die u ons vertrekt met uiterste zorg te beschermen en hebben toepasselijke maatregelen genomen om de persoonlijke gezondheidsgegevens die u met ons deelt te beschermen. Dat is de reden dat we u dergelijke berichten alleen via een beveiligde communicatieomgeving sturen. U bent mogelijk bekend met een dergelijke omgeving als u online bankiert. Als u vragen hebt over hoe we uw privacy beheren, of vragen over uw gegevens, gaat u naar www.philips.com/privacy waar u meer kunt lezen over ons privacyprogramma of specifieke vragen over privacy kunt indienen.

    Ik weet niet meer of ik ooit een account heb aangemaakt. Hoe kan ik me aanmelden?

    Klik op een link in een beveiligde e-mail van Philips. Als de link u naar een aanmeldingsscherm leidt waar u een gebruikersnaam en wachtwoord kunt invoeren, hebt u al een account aangemaakt. Gebruik uw e-mailadres als uw gebruikersnaam.

    Ik kan me niet herinneren welk e-mailadres ik heb gebruikt. Hoe kan ik me aanmelden?

    Gebruik het e-mailadres waarop u berichten van Philips hebt ontvangen met het onderwerp 'U hebt een beveiligd bericht ontvangen'.

    Ik heb geprobeerd mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, maar er gebeurde niets.

    Het kan door netwerklatentie tot 15 minuten duren voordat de e-mail waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen uw inbox bereikt. Als u de e-mail na deze periode nog niet hebt ontvangen, klikt u opnieuw op de link om uw wachtwoord te herstellen.

    Ik heb in de e-mail geklikt om me aan te melden op mijn account, maar ik kan mijn e-mailadres en wachtwoord nergens invoeren.

    Het kan gebeuren dat er door een fout geen aanmeldingsvelden worden weergegeven. Probeer de browserpagina te vernieuwen om te kijken of het probleem dan is opgelost.

    Ik weet mijn wachtwoord niet meer.

    Gebruik de link om uw wachtwoord te herstellen op de aanmeldingspagina. Er wordt dan een e-mail naar uw inbox gestuurd waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

    Ik heb op de website een melding ontvangen dat mijn e-mailadres niet geldig is.

    Zorg ervoor dat u het adres gebruikt waarnaar het bericht van Philips is gestuurd. Gebruik de link 'wachtwoord vergeten' als u niet meer weet wat uw wachtwoord is.

    Ik dacht dat ik me al had geregistreerd voor DreamMapper. Kan ik voor deze e-mails dezelfde aanmeldingsgegevens gebruiken?

    Voor de bescherming van uw gegevens en andere privacydoeleinden zijn dit afzonderlijke systemen. Gelieve een nieuwe account aan te maken in de beveiligde communicatieomgeving. U kunt dezelfde gebruikersnaam (lees: e-mailadres) en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor beide als de velden hetzelfde zijn. Neem contact op met uw plaatselijke klantenservice als u een vraag heeft over uw DreamMapper-account of -app.

    Ik heb een vraag over of een probleem met een Philips-product dat ik gebruik. Met wie kan ik daarvoor contact opnemen?

    Neem contact op met de plaatselijke Philips Customer Service-groep.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.