0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Welkom

    Philips-robotgrasmaaier 3000-serie

    Een perfect gazon is namelijk een verlenging van uw perfecte huis

     

    Werk 3 keer zo snel met onze GardenCare intelligente technologie vergeleken met maaiers met een traditioneel willekeurig maaipatroon.

    Philips-grasmaaier

    Aan de slag

    Het beste uit uw Philips-robotgrasmaaier uit de 3000-serie halen

    Philips-robotgrasmaaier 3000-serie

    Uw draadloze Philips-robotgrasmaaier instellen

    Installatie

    De begrenzingsdraad neerleggen en verbinding maken met het basisstation.

    Installatievideo Philips-robotgrasmaaier 3000-serie

    Onderhoud

    Beginnen met maaien, reiniging en onderhoud, verwijdering van de oplaadbare batterij.

    Philips-robotgrasmaaier

    HomeRun-app

    Bedien uw robot via de HomeRun-app

     

    Nauwkeurige en superieure handsfree verzorging van uw gazon, waar u ook bent.

    Eén keer instellen en genieten van een perfect gemaaide tuin

    Stapsgewijze instructies voor eenvoudig instellen

    Kies een maaimodus voor uw gazon

    Start, pauzeer of stop het maaien op afstand 

    Krijg updates over de voortgang van het maaien

    Ondersteuning is altijd binnen handbereik

    Onze ondersteuningsservices voor uw Philips-robotgrasmaaier 3000-serie

    pictogram winsterservice

    Winterservice

     

    Maak uw robotgrasmaaier klaar voor het volgende seizoen met onze winterservice.

     

    De service omvat:

     

    • Functionele test van alle sensoren en motoren

     

    • Visuele inspectie en diagnose

     

    • Test op batterijlekken

     

    • Update met de nieuwste software

     

    • Vervanging van de messen (3 stuks)

     

    • Reiniging van de maaier

     

    • Controle en reiniging van de oplaadcontactpunten

     

    • Exclusieve opslag voor de winter

     

    • Beschikbaar in heel Europa van 1 november t/m 31 maart

     

     

     

     

     

     

    Pictogram installatieservice

    Thuisinstallatieservice

     

    Maak het verzorgen van uw gazon moeiteloos met onze professionele thuisinstallatieservice. 

     

    De service omvat:

     

    • Bovengrondse installatie van de begrenzingsdraad

     

    • Installatie van het oplaadstation

     

    • Invoeren van de basisinstellingen van de robotgrasmaaier

     

    • Testen van de installatie

     

    • Basisuitleg over hoe de robotgrasmaaier werkt

     

    • Alle services worden uitgevoerd door onze vertrouwde partners

     

    • Om het gedoe van het zelf installeren van de robotmaaier te vermijden, is het mogelijk om uw robotmaaier voor u te laten installeren. Philips raadt Do It For Me aan voor installatieservices, beschikbaar in Duitsland, Nederland, België en Frankrijk*. 

    * Installatiediensten worden niet door Philips aangeboden. Consumenten schakelen Do It For Me naar eigen inzicht in voor installatiediensten. De installatiediensten die door Do It For Me worden geleverd, zijn gebonden aan de voorwaarden die tussen een consument en Do It For Me zijn afgesproken. Philips is geen partij bij een dergelijke overeenkomst.

    Onze ondersteuningsservices voor uw Philips-robotgrasmaaier 3000-serie

    Winster service image Pictogram

    Winterservice

     

    Maak uw robotgrasmaaier klaar voor het volgende seizoen met onze winterservice.

     

    De service omvat:

     

    • Functionele test van alle sensoren en motoren

     

    • Visuele inspectie en diagnose

     

    • Test op batterijlekken

     

    • Update met de nieuwste software

     

    • Vervanging van de messen (3 stuks)

     

    • Reiniging van de maaier

     

    • Controle en reiniging van de oplaadcontactpunten

     

    • Exclusieve opslag voor de winter

     

    • Beschikbaar in heel Europa van 1 november t/m 31 maart

    Pictogram installatieservice

    Thuisinstallatieservice

     

    Maak het verzorgen van uw gazon moeiteloos met onze professionele thuisinstallatieservice. 

     

    De service omvat:

     

    • Bovengrondse installatie van de begrenzingsdraad

     

    • Installatie van het oplaadstation

     

    • Invoeren van de basisinstellingen van de robotgrasmaaier

     

    • Testen van de installatie

     

    • Basisuitleg over hoe de robotgrasmaaier werkt

     

    • Alle services worden uitgevoerd door onze vertrouwde partners

     

    • Om het gedoe van het zelf installeren van de robotmaaier te vermijden, is het mogelijk om uw robotmaaier voor u te laten installeren. Philips raadt Do It For Me aan voor installatieservices, beschikbaar in Duitsland, Nederland, België en Frankrijk*. 

    * Installatiediensten worden niet door Philips aangeboden. Consumenten schakelen Do It For Me naar eigen inzicht in voor installatiediensten. De installatiediensten die door Do It For Me worden geleverd, zijn gebonden aan de voorwaarden die tussen een consument en Do It For Me zijn afgesproken. Philips is geen partij bij een dergelijke overeenkomst.

    Meer informatie over de Philips-robotgrasmaaier uit de 3000-serie

    Vind het antwoord op veelgestelde vragen

    Waarom moet ik de maaihoogte op 60 mm instellen voor de eerste keren dat ik de maaier gebruik?

     

    Stel de eerste keren dat u de robotgrasmaaier gebruikt de maaihoogte in op 60 mm om schade aan de geleidingsdraad te voorkomen. Het kost doorgaans tot 4 weken voordat de geleidingsdraad goed in de grond zit. Gedurende deze periode kunt u de maaihoogte geleidelijk verlagen tot de gewenste instelling. Voor een snellere opstelling kunt u de begrenzingsdraad tot 30 mm diep in de grond begraven.

    Hoe kan ik de begrenzingsdraad van mijn Philips-robotgrasmaaier repareren?

     

    Als de begrenzingsdraad om welke reden dan ook wordt doorgesneden of gebroken (S1/S2-signaallampje blijft knipperen, app geeft waarschuwingsberichten), moet u de betreffende locatie vinden en repareren. U zult daarvoor de draadaansluitingen moeten gebruiken.

    Hoe berg ik mijn Philips-robotgrasmaaier in de winter op?

     

    Berg uw maaier, basisstation en voeding tijdens de winter op een droge plaats op. We raden een schuur of garage aan. Het beste is om ze binnen op te bergen of onze winterservice te gebruiken om uw maaier in ons winterhotel te laten overwinteren.

    Waar vind ik het serienummer van mijn Philips-robotgrasmaaier?

     

    Het model- en serienummer van uw Philips-robotgrasmaaier vindt u aan de onderkant van de grasmaaier en aan de achterkant van het basisstation.

    Kan mijn Philips-robotgrasmaaier worden gebruikt in regen, sneeuw, hagel of mistig weer?

     

    Uw Philips-robotgrasmaaier heeft een modus voor regenachtige dagen. De maaier kan worden gebruikt bij lichte regen en mistig weer, maar dit wordt niet aanbevolen. Voor de beste maairesultaten wordt aangeraden niet in de regen te maaien. Door in de regen te maaien, kan het gras op het product blijven plakken en kan de maaier wegglijden.

    Hoe kan ik de HomeRun-app downloaden?

     

    Scan de QR-code op de doos of zoek naar 'Philips HomeRun Robot app' in de Apple App Store of een van de Android App Stores. U kunt de maaier bedienen met de Philips HomeRun robot-app. Met de app kunt u uw maaier beheren en hulp en ondersteuning krijgen.

    Hoe ontgrendel ik mijn Philips-robotgrasmaaier?

     

    Elke keer als u op de aan-uitknop drukt om de maaier in te schakelen, schakelt de machine automatisch over naar de pincodemodus. U moet de juiste 4-cijferige pincode invoeren en de bevestigingsknop indrukken om de maaier te ontgrendelen.

    Hoe kan ik de pincode van mijn Philips-robotgarsmaaier resetten

     

    Nadat u de maaier hebt ingeschakeld, drukt u tegelijkertijd 3 seconden op de startknop en de Home-knop om de resetmodus voor de pincode te openen. Signaallampje S1, S2 en het aan-uitlampje beginnen te knipperen. U dient 4 cijfers en de bevestigingsknop in te drukken om de reset uit te voeren. Nadat de reset is voltooid, stoppen de lampjes met knipperen om aan te geven dat de reset is geslaagd en de maaier is ontgrendeld.

    Hoe reinig ik het chassis en de messenschijf?

     

    Haal de stekker uit het stopcontact en schakel de maaier uit voordat u deze reinigt of onderhoud uitvoert.

    Nadat u de maaier hebt uitgeschakeld, tilt u het product op zijn kant. Gebruik een zachte borstel of vochtige doek om het chassis en de messenschijf schoon te maken of spoel de maaier met een zachte slang schoon op het gazon. Raak de messen niet met uw handen aan en gebruik beschermende handschoenen bij het schoonmaken.

    Meld je aan voor onze nieuwsbrief

    Exclusieve aanbiedingen, alleen voor jou

    € 10 korting op uw eerste aankoop in de Philips online winkel.*

    Exclusieve ledenaanbiedingen en vroege toegang tot aanbiedingen.

    Nieuws over productlanceringen en tips voor een gezonde levensstijl.

    *
    * Ik ontvang graag promotionele berichten - op basis van mijn voorkeuren en gedrag - over producten, diensten, evenementen en aanbiedingen van Philips. Ik kan me op elk gewenst moment eenvoudig afmelden.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.