Welkom
Een perfect gazon is namelijk een verlenging van uw perfecte huis Werk 3 keer zo snel met onze GardenCare intelligente technologie vergeleken met maaiers met een traditioneel willekeurig maaipatroon.
Op deze pagina
Aan de slag
Installatie De begrenzingsdraad neerleggen en verbinding maken met het basisstation.
Onderhoud Beginnen met maaien, reiniging en onderhoud, verwijdering van de oplaadbare batterij.
Winterservice Maak uw robotgrasmaaier klaar voor het volgende seizoen met onze winterservice. De service omvat: • Functionele test van alle sensoren en motoren • Visuele inspectie en diagnose • Test op batterijlekken • Update met de nieuwste software • Vervanging van de messen (3 stuks) • Reiniging van de maaier • Controle en reiniging van de oplaadcontactpunten • Exclusieve opslag voor de winter • Beschikbaar in heel Europa van 1 november t/m 31 maart
Thuisinstallatieservice Maak het verzorgen van uw gazon moeiteloos met onze professionele thuisinstallatieservice. De service omvat: • Bovengrondse installatie van de begrenzingsdraad • Installatie van het oplaadstation • Invoeren van de basisinstellingen van de robotgrasmaaier • Testen van de installatie • Basisuitleg over hoe de robotgrasmaaier werkt • Alle services worden uitgevoerd door onze vertrouwde partners • Om het gedoe van het zelf installeren van de robotmaaier te vermijden, is het mogelijk om uw robotmaaier voor u te laten installeren. Philips raadt Do It For Me aan voor installatieservices, beschikbaar in Duitsland, Nederland, België en Frankrijk*. * Installatiediensten worden niet door Philips aangeboden. Consumenten schakelen Do It For Me naar eigen inzicht in voor installatiediensten. De installatiediensten die door Do It For Me worden geleverd, zijn gebonden aan de voorwaarden die tussen een consument en Do It For Me zijn afgesproken. Philips is geen partij bij een dergelijke overeenkomst.
Winterservice Maak uw robotgrasmaaier klaar voor het volgende seizoen met onze winterservice. De service omvat: • Functionele test van alle sensoren en motoren • Visuele inspectie en diagnose • Test op batterijlekken • Update met de nieuwste software • Vervanging van de messen (3 stuks) • Reiniging van de maaier • Controle en reiniging van de oplaadcontactpunten • Exclusieve opslag voor de winter • Beschikbaar in heel Europa van 1 november t/m 31 maart
Thuisinstallatieservice Maak het verzorgen van uw gazon moeiteloos met onze professionele thuisinstallatieservice. De service omvat: • Bovengrondse installatie van de begrenzingsdraad • Installatie van het oplaadstation • Invoeren van de basisinstellingen van de robotgrasmaaier • Testen van de installatie • Basisuitleg over hoe de robotgrasmaaier werkt • Alle services worden uitgevoerd door onze vertrouwde partners • Om het gedoe van het zelf installeren van de robotmaaier te vermijden, is het mogelijk om uw robotmaaier voor u te laten installeren. Philips raadt Do It For Me aan voor installatieservices, beschikbaar in Duitsland, Nederland, België en Frankrijk*. * Installatiediensten worden niet door Philips aangeboden. Consumenten schakelen Do It For Me naar eigen inzicht in voor installatiediensten. De installatiediensten die door Do It For Me worden geleverd, zijn gebonden aan de voorwaarden die tussen een consument en Do It For Me zijn afgesproken. Philips is geen partij bij een dergelijke overeenkomst.
Stel de eerste keren dat u de robotgrasmaaier gebruikt de maaihoogte in op 60 mm om schade aan de geleidingsdraad te voorkomen. Het kost doorgaans tot 4 weken voordat de geleidingsdraad goed in de grond zit. Gedurende deze periode kunt u de maaihoogte geleidelijk verlagen tot de gewenste instelling. Voor een snellere opstelling kunt u de begrenzingsdraad tot 30 mm diep in de grond begraven.
Als de begrenzingsdraad om welke reden dan ook wordt doorgesneden of gebroken (S1/S2-signaallampje blijft knipperen, app geeft waarschuwingsberichten), moet u de betreffende locatie vinden en repareren. U zult daarvoor de draadaansluitingen moeten gebruiken.
Berg uw maaier, basisstation en voeding tijdens de winter op een droge plaats op. We raden een schuur of garage aan. Het beste is om ze binnen op te bergen of onze winterservice te gebruiken om uw maaier in ons winterhotel te laten overwinteren.
Het model- en serienummer van uw Philips-robotgrasmaaier vindt u aan de onderkant van de grasmaaier en aan de achterkant van het basisstation.
Uw Philips-robotgrasmaaier heeft een modus voor regenachtige dagen. De maaier kan worden gebruikt bij lichte regen en mistig weer, maar dit wordt niet aanbevolen. Voor de beste maairesultaten wordt aangeraden niet in de regen te maaien. Door in de regen te maaien, kan het gras op het product blijven plakken en kan de maaier wegglijden.
Scan de QR-code op de doos of zoek naar 'Philips HomeRun Robot app' in de Apple App Store of een van de Android App Stores. U kunt de maaier bedienen met de Philips HomeRun robot-app. Met de app kunt u uw maaier beheren en hulp en ondersteuning krijgen.
Elke keer als u op de aan-uitknop drukt om de maaier in te schakelen, schakelt de machine automatisch over naar de pincodemodus. U moet de juiste 4-cijferige pincode invoeren en de bevestigingsknop indrukken om de maaier te ontgrendelen.
Nadat u de maaier hebt ingeschakeld, drukt u tegelijkertijd 3 seconden op de startknop en de Home-knop om de resetmodus voor de pincode te openen. Signaallampje S1, S2 en het aan-uitlampje beginnen te knipperen. U dient 4 cijfers en de bevestigingsknop in te drukken om de reset uit te voeren. Nadat de reset is voltooid, stoppen de lampjes met knipperen om aan te geven dat de reset is geslaagd en de maaier is ontgrendeld.
Haal de stekker uit het stopcontact en schakel de maaier uit voordat u deze reinigt of onderhoud uitvoert. Nadat u de maaier hebt uitgeschakeld, tilt u het product op zijn kant. Gebruik een zachte borstel of vochtige doek om het chassis en de messenschijf schoon te maken of spoel de maaier met een zachte slang schoon op het gazon. Raak de messen niet met uw handen aan en gebruik beschermende handschoenen bij het schoonmaken.
You are about to visit a Philips global content page
Continue