Als u een nieuwe aankoop wilt registreren, houdt dan het product bij de hand en meldt u aan met uw Mijn Philips-account. Wanneer u uw product wilt registreren voor een cashback of andere promotie, ga dan naar de actiepagina.
Nieuw bij Mijn Philips? Maak een account
1. Om uw product te registreren moet u zich aanmelden bij uw Mijn Philips-account. Nog geen account? U kunt hier registreren. 2. Registreer uw product en profiteer van de voordelen. U kunt ook uw aankoopbewijs uploaden, zodat u het altijd bij de hand hebt als u het nodig hebt voor service of reparaties.
Je vindt een overzicht van alle acties hier, controleer goed of de actie nog geldig is. Als je aan de voorwaarden van de actie voldoet, kun je eraan meedoen. Volg de onderstaande stappen om je product te registreren voor een actie: 1. Koop je actieproduct bij een deelnemende winkel 2. Zoek je actie 3. Klik op 'inschrijven' 4. Voer je gegevens in 5. Upload je aankoopbewijs 6. Het kan in totaal 8 weken duren voordat je de cashback, terugbetaling of het actieproduct ontvangt. We controleren je inschrijving binnen 4 weken. Is je inschrijving goedgekeurd? Dan ontvang je binnen 4 weken de cashback, terugbetaling of actieproduct.
Als u bent geïnformeerd dat u uw garantie kunt uitbreiden, hebt u eerst een Mijn Philips-account nodig. U kunt hier inloggen of een account maken. Vervolgens kunt u uw product registreren. Houd het product bij de hand wanneer u zich registreert, omdat u het modelnummer moet opgeven.
Met uw Mijn Philips-account kunt u:
Een aankoopbewijs is een gedrukte bon van de winkel waar u uw artikel hebt gekocht of een pdf-document van een online winkel.
We raden u aan uw aankoopbewijs te uploaden, zodat u het altijd bij de hand hebt als u het nodig hebt. Mogelijk hebt u een aankoopbewijs nodig om te profiteren van een promotie of om een reparatie aan te vragen onder uw garantie.
Om een product te registreren hebt u het volgende nodig:
You are about to visit a Philips global content page
Continue