1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn tandenborstel niet verbinden met de Sonicare-app

    Bijgewerkt op 2022-05-25
    Als uw tandenborstel geen verbinding maakt met de Philips Sonicare-app, volgt u de onderstaande stappen:
    1. Controleer of uw tandenborstel volledig is opgeladen.
    2. Controleer of het besturingssysteem van uw telefoon en de app zijn bijgewerkt.
    3. Schakel Bluetooth in op uw mobiele apparaat.
    4. Houd uw tandenborstel en mobiele apparaat dicht bij elkaar.
    5. Haal uw tandenborstel van de oplader of druk op de modusknop om de LED-symbolen op het handvat te activeren.
    6. Open de Sonicare-app.
    Als uw tandenborstel geen verbinding maakt wanneer u de app opent, ontkoppelt u uw tandenborstel of verwijdert u die uit de Bluetooth-lijst van uw telefoon. Open de Sonicare-app opnieuw om uw apparaat weer te koppelen. Het wissen van de Bluetooth-cache op uw mobiele apparaat kan ook verbindingsproblemen verhelpen.

    Opmerking: gebruikers van de Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel kunnen verbindingsproblemen mogelijk ook oplossen door het handvat te resetten.
    Play Pause

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.
     

    Er wordt geen compatibele tandenborstel gebruikt


     

    Tandenborstel is niet ingeschakeld

    Schakel uw tandenborstel in door deze van de oplader te halen of door op de modusknop te drukken. De lampjes op het handvat gaan branden zodat u kunt zien dat de tandenborstel is ingeschakeld.

    De tandenborstel is niet opgeladen

    Als dit een nieuwe tandenborstel is en u voor het eerst verbinding probeert te maken met de app, moet u zorgen dat het handvat van de tandenborstel volledig is opgeladen. 

    Bluetooth is niet ingeschakeld of maakt geen verbinding

    Controleer of Bluetooth op uw smartphone is ingeschakeld voordat u de Sonicare-app opent. Als dat niet het geval is, gaat u naar de instellingen van uw smartphone om Bluetooth in te schakelen.

    Als er nog steeds geen verbinding tot stand wordt gebracht, probeert u uw Bluetooth-netwerk opnieuw in te stellen op uw smartphone. Volg onderstaande stappen om de cache van uw Android-apparaat of iPhone te wissen:

    Bluetooth-cache op Android wissen
    1. Ga naar [Instellingen] (Settings)
    2. Selecteer [Toepassingsbeheer] (Application Manager)
    3. Druk op [Meer] (More) of op de drie stippen rechtsboven
    4. Selecteer [Systeem-apps weergeven] (Show system apps)
    5. Selecteer [Bluetooth] (Bluetooth) of [Bluetooth delen] (Bluetooth share)
    6. Selecteer [Opslag] (Storage)
    7. Tik op [Cache wissen] (Clear Cache)
    8. Start uw telefoon opnieuw op
    9. Probeer opnieuw verbinding te maken door de stappen te volgen in de Sonicare App

    Bluetooth-cache op iOS wissen
    1. Ga naar [Instellingen] (Settings)
    2. Selecteer [Bluetooth] (Bluetooth)
    3. Zorg dat Bluetooth is ingeschakeld
    4. Tik onder [Mijn Apparaten] (My devices) op het informatiepictogram naast de tandenborstel
    5. Selecteer [Dit apparaat vergeten] (Forget this device)
    6. Probeer opnieuw verbinding te maken door de onderstaande stappen op de Sonicare-app uit te voeren

    Andere apparaten zorgen voor storing

    Houd de Philips Sonicare-tandenborstel uit de buurt van andere Bluetooth-apparaten om verstoring van de Bluetooth-koppeling te voorkomen.

    Als deze oplossingen het probleem niet hebben verholpen, neemt u contact met ons op voor verdere hulp.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.