1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan mijn tandenborstel niet verbinden met de Sonicare-app

    Bijgewerkt op 01 August 2022
    Als uw tandenborstel geen verbinding maakt met de Philips Sonicare-app, volgt u de onderstaande stappen:
    1. Controleer of uw tandenborstel volledig is opgeladen.
    2. Controleer of het besturingssysteem van uw telefoon en de app zijn bijgewerkt.
    3. Schakel Bluetooth in op uw mobiele apparaat.
    4. Houd uw tandenborstel en mobiele apparaat dicht bij elkaar.
    5. Haal uw tandenborstel van de oplader of druk op de modusknop om de LED-symbolen op het handvat te activeren.
    6. Open de Sonicare-app.
    Als uw tandenborstel geen verbinding maakt wanneer u de app opent, ontkoppelt u uw tandenborstel of verwijdert u die uit de Bluetooth-lijst van uw telefoon. Open de Sonicare-app opnieuw om uw apparaat weer te koppelen. Het wissen van de Bluetooth-cache op uw mobiele apparaat kan ook verbindingsproblemen verhelpen.

    Opmerking: gebruikers van de Sonicare 9900 Prestige-tandenborstel kunnen verbindingsproblemen mogelijk ook oplossen door het handvat te resetten.

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.
     

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.