0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Zoemer geluid terwijl ik radio heb ingesteld als alarmbron.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Soms hoort u mogelijk de zoemer als het signaal van de geselecteerde radiozender niet sterk genoeg is.

    We raden u aan een van de volgende dingen te doen om dit probleem op te lossen:

    1. Selecteer een andere radiozender met een sterker signaal. U zult de zoemer dan zelden horen.
    2. Druk op de knop ALARM RESET als het alarm afgaat

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AJ3231/05 , AJ3231/12 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.