NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-ladyshave wordt niet opgeladen

    Gepubliceerd op 04 september 2025

    Als u problemen ondervindt bij het opladen van uw Philips-ladyshave, raadt Philips u het volgende aan:

    1. Gebruik een geschikte USB-voeding met de originele oplaadkabel.
    2. Zorg ervoor dat de laadkabel goed is aangesloten.
    3. Probeer een ander stopcontact.
    4. Zorg ervoor dat uw ladyshave goed is onderhouden.

    Gebruik de onderstaande informatie voor meer hulp. 


     

    Laad uw Philips-ladyshave alleen op met de originele oplaadkabel of een origineel vervangend onderdeel van Philips.

    Philips baseert de geschatte oplaadtijd op een USB-stekkeradapter van 5 V en 1 A. De oplaadtijd kan aanzienlijk verschillen als u een alternatieve voedingsbron gebruikt.

    Tip: Heeft u een adapter nodig om uw Philips-ladyshave op te laden? Klik hier en zoek "HQ87" of neem contact met ons op.

    Opmerking: Als uw Philips-model wordt geleverd met een oplader in plaats van een USB-oplaadkabel, is de bovenstaande informatie niet van toepassing. Zorg ervoor dat u de originele oplader of een origineel vervangend onderdeel van Philips gebruikt

    Druk de kleine stekker stevig in de onderkant van uw ladyshave. Zorg ervoor dat deze goed is aangesloten en niet los zit. Zorg er ook voor dat de USB-stekker goed in de voedingsbron is gestoken.

    Het is mogelijk dat het stopcontact of een andere voedingsbron defect is. Probeer uw Philips-ladyshave op te laden met een andere voedingsbron. 

    Als uw Philips-ladyshave niet wordt ingeschakeld, kan dit de indruk wekken dat deze niet is opgeladen. Dat is echter niet altijd het geval. Een geblokkeerd of beschadigd scheerhoofd kan ervoor zorgen dat het apparaat niet kan worden ingeschakeld.

    Daarom raadt Philips u aan het scheerhoofd te verwijderen en de ladyshave vervolgens in te schakelen. Als het apparaat wordt ingeschakeld als het scheerhoofd is verwijderd, moet het scheerhoofd grondig worden schoongemaakt of vervangen. 

    Als u de bovenstaande stappen hebt gevolgd en nog steeds problemen ondervindt met het product, neem dan contact met ons op voor ondersteuning.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.