1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe maak ik opnieuw verbinding met de Sonicare-app op een Samsung-apparaat?

    Gepubliceerd op 06 October 2022

    Als gevolg van een technisch probleem in het besturingssysteem van bepaalde Samsung-apparaten (S9, S10, S20, Note 10, Note 20 en A70-apparaten), kunt u problemen ondervinden met de Bluetooth-verbinding wanneer u ExpertClean (verbonden modellen) en DiamondClean 9000-tandenborstels koppelt aan de Sonicare-app. 

    Volg onderstaande stappen om uw Philips Sonicare-tandenborstel aan de Sonicare-app te koppelen:

    1. Sluit de Sonicare-app als deze is geopend.
    2. Open de Instellingen op uw mobiele apparaat en tik op Verbindingen, of ga naar de statusbalk door vanaf de bovenkant van het beginscherm naar beneden te vegen.
    3. Schakel Wi-Fi uit.
    4. Schakel de Vliegtuigmodus in en weer uit, zodat Bluetooth wordt uitgeschakeld wanneer de Vliegtuigmodus wordt geactiveerd. Wanneer de vliegtuigmodus weer wordt uitgeschakeld, zorg er dan voor dat Bluetooth is ingeschakeld, terwijl Wi-Fi uitgeschakeld blijft (zoals hieronder wordt weergegeven).
    5. Open de app en schakel uw tandenborstel in. Uw tandenborstel moet verbinding maken met de app.
    6. Schakel Wi-Fi indien nodig weer in wanneer u klaar bent met poetsen. 

    Let op: Deze actie moet elke keer worden uitgevoerd als u verbinding wilt maken met de Sonicare-app. 

    Hebben deze stappen het probleem opgelost? Neem anders contact met ons op voor meer assistentie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.