• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De trackball in het toetsenbord van het Philips center werkt niet.

    1) Als slechts één richting van de aanwijzer niet werkt maar het toetsenbord nog wel, dient u de batterijen te vervangen.

    2) Probeer het mechanisme van de trackball schoon te maken.

    • Gebruik een paperclip of 2 pinnen om de ring rond de trackball los te maken (tegen de klok in draaien). Haal de bal eruit en maak deze schoon met zeep of shampoo zodat het vuil wordt verwijderd. Maak de rollers (in het toetsenbord) schoon met een tandenstoker (geen vloeistof en geen scherpe voorwerpen).

    3) Gebruik alleen alkalinebatterijen. U kunt geen gewone, oplaadbare batterijen gebruiken.