1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Support

    Retourneren

    Product retourneren

    Hoe retourneer ik mijn product?

    Je kunt je product tot 30 dagen na ontvangst gratis retourneren. Dit kan eenvoudig door de onderstaande stappen te volgen. Wil je een onderdeel omruilen of retour sturen? Neem dan contact met ons op.

     

    Klik hier om je retourlabel aan te maken. 

     

    1. Vul je ordernummer en e-mailadres in om je bestelling te vinden. Heb je een account? Dan kun je ook inloggen en via je bestelgeschiedenis het retourlabel aanmaken.
    2. Vink het vakje aan naast het product of de producten die je wilt retourneren. Klik daarna op de blauwe knop “Producten retourneren” onder aan de pagina. Het kan voorkomen dat je niet meer dan één product tegelijk retour kunt sturen. Maak dan een los retourlabel aan voor elk product.
    3. Kies of je het product wilt omruilen of een terugbetaling wilt.
    4. Vul een reden voor je retour in. Daarna is het mogelijk om je retourlabel te downloaden.
    5. Verpak je product stevig en plak je retourlabel op de doos om je product in originele verpakking kosteloos terug te sturen. Je kunt bij het terugsturen kiezen om het pakket af te geven op een UPS-punt of je kunt contact opnemen met UPS om het pakket te laten ophalen.
    6. Zodra we je retour hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingse-mail.
    7. Je ontvangt je terugbetaling binnen 10 werkdagen.

     

    Krijg je een foutmelding tijdens het aanmaken van je retourlabel? Neem dan contact met ons op.

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen

    Het kan tot 10 werkdagen duren voordat je je terugbetaling ontvangt. Je ontvangt een e-mailbevestiging als je terugbetaling is verwerkt. Je ontvangt de terugbetaling altijd via de originele betaalwijze. 

     

    Als je na 10 werkdagen nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.

    Was dit nuttige informatie?

    Retourvoorwaarden

    Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen probleem. Je kunt je product binnen 30 dagen na ontvangst van je product gratis retourneren. Na 30 dagen is het helaas niet meer mogelijk om je product te retourneren. 

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe lever ik mijn oude apparaat in?

    Hoe lever ik mijn oude apparaat in?

    Als je een nieuw elektronisch apparaat hebt gekocht in onze online shop kun je je oude (vergelijkbare) apparaat bij ons in leveren zodat wij deze volgens wettelijke regels kunnen recyclen.

     

    Je kan je oude apparaat opsturen naar ons via een UPS afleverpunt bij jou in de buurt. Je kan natuurlijk ook je apparaat inleveren bij de milieustraat in je gemeente, je kan het dichtstbijzijnde inzamelpunt vinden via deze website. https://www.wecycle.nl/nl-nl/inleverpunt-zoeken

     

    Als je je oude apparaat wil opsturen moet je de volgende voorwaarden in acht nemen:

     

    • Verpak het oude apparaat in een stevige verpakking met passende afmetingen of in een afgesloten zak die niet kan scheuren.
    • Maak het apparaat leeg en schoon (vrijgemaakt van vloeistoffen en vetten).
    • Eventuele losse onderdelen zijn goed vastgezet en het geheel is goed verpakt, zodat het tijdens transport geen schade kan toebrengen aan andere producten.
    • Het pakket mag niet groter zijn dan 90×60×45cm en niet zwaarder zijn dan 20 kilo.
    • Het Philips consumer care team zal voor u het retour label aanmaken. Neem daarvoor contact op met dit nummer 0800-0230047

    Was dit nuttige informatie?

    Terug naar boven