NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Slaapgegevens ontbreken

    Gepubliceerd op 27 augustus 2024
    Als de slaapgegevens ontbreken, kunnen onderstaande tips je helpen een uitleg en/of oplossing te vinden.
    • Je hebt de babyunit mogelijk tijdens een slaapsessie losgekoppeld. Wacht altijd 15-20 minuten na het einde van de slaapcyclus om er zeker van te zijn dat de slaapgegevens correct naar de cloud worden verzonden voordat je de babyunit uitschakelt. Haal de stekker van de babyunit niet uit het stopcontact en schakel het stopcontact niet uit. Schakel indien nodig het apparaat uit door op de aan-uitknop van de babyunit te drukken.
    • Mogelijk is de babyunit per ongeluk gereset. De gegevens waarvan geen back-up is gemaakt in de cloud gaan verloren.
    • SenseIQ-gegevens van de afgelopen 30 dagen worden weergegeven. Als je deze gegevensgeschiedenis langer beschikbaar wilt houden, maak dan op tijd schermafbeeldingen van de app.
    • Mogelijk is de babyunit langere tijd offline of in de privacymodus geweest. De babyunit maakt regelmatig verbinding met internet. Slaapsessies worden enkele dagen in de babyunit opgeslagen. Als de babyunit echter langer offline is, worden sommige gegevens niet gesynchroniseerd met de cloud. Het aantal sessies dat in de babyunit is opgeslagen, kan variëren afhankelijk van de duur van de slaapsessies. We raden je aan de babyunit regelmatig met internet te verbinden.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.