NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Huilinterpretatie-service werkt niet

    Gepubliceerd op 22 november 2024
    Als je gratis proefperiode van 90 dagen voor de Huilinterpretatie-service niet werkt, kun je met de onderstaande tips wellicht een oplossing vinden.
    • Zorg ervoor dat je dezelfde gebruikersaccount gebruikt om je aan te melden bij de service.
    • Controleer of de babyunit online is. Huilinterpretatie werkt alleen als de babyunit verbinding heeft met internet.
    • De gratis proefperiode van 90 dagen is afgelopen. Je kunt je via de app abonneren op de Huilinterpretatie-service.
    • Als je een nieuwe gebruiker bent, maar de gratis proefperiode nog steeds niet beschikbaar is, neem dan contact met ons op.
    • Zorg ervoor dat je dezelfde gebruikersaccount gebruikt om je aan te melden bij de service.
    • Controleer of de babyunit online is. Huilinterpretatie werkt alleen als de babyunit verbinding heeft met internet.
    • Heb je een probleem met het abonnement of de betaling van de Huilinterpretatie-service, ga dan in de app naar de optie Manage Cry Translation (Huilinterpretatie beheren) en maak verbinding met het ondersteuningsteam van Zoundream voor hulp.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.