NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De Huilinterpretatie-service werkt niet

    Gepubliceerd op 22 november 2024
    Als je gratis proefperiode van 90 dagen voor de Huilinterpretatie-service niet werkt, kun je met de onderstaande tips wellicht een oplossing vinden.
    • Zorg ervoor dat je dezelfde gebruikersaccount gebruikt om je aan te melden bij de service.
    • Controleer of de babyunit online is. Huilinterpretatie werkt alleen als de babyunit verbinding heeft met internet.
    • De gratis proefperiode van 90 dagen is afgelopen. Je kunt je via de app abonneren op de Huilinterpretatie-service.
    • Als je een nieuwe gebruiker bent, maar de gratis proefperiode nog steeds niet beschikbaar is, neem dan contact met ons op.
    • Zorg ervoor dat je dezelfde gebruikersaccount gebruikt om je aan te melden bij de service.
    • Controleer of de babyunit online is. Huilinterpretatie werkt alleen als de babyunit verbinding heeft met internet.
    • Heb je een probleem met het abonnement of de betaling van de Huilinterpretatie-service, ga dan in de app naar de optie Manage Cry Translation (Huilinterpretatie beheren) en maak verbinding met het ondersteuningsteam van Zoundream voor hulp.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.