Als Huilinterpretatie niet werkt, kunnen de onderstaande tips je helpen om een oplossing te vinden.
- Controleer of je gratis proefperiode van 90 dagen is afgelopen. Als je de service wilt blijven gebruiken, meld je dan aan voor een maandelijks (betaald) abonnement.
- Controleer of de babyunit online is. Huilinterpretatie werkt alleen als de babyunit verbinding heeft met internet.
- Controleer of je Wi-Fi-verbinding goed en stabiel is, omdat dit van invloed kan zijn op de snelheid waarmee de vertalingen van het huilen worden ontvangen. Controleer de sterkte van het Wi-Fi-signaal op de instellingenpagina van de app. Het werkt het beste wanneer 'Excellent' (Uitstekend) of 'Good' (Goed) wordt weergegeven.
- Controleer of de babyunit op de juiste manier is aangesloten op de ouderunit of de Philips Avent-babyfoon+-app. Volg de stappen in de gebruiksaanwijzing om de babyunit op de juiste manier aan te sluiten. Plaats de babyunit dicht genoeg bij je baby om huilen van je baby te signaleren en storing door omgevingsgeluid te minimaliseren.
- Controleer of er niet te veel omgevingsgeluid is. Plaats de babyunit niet in de buurt van bronnen met hard geluid, zoals tv-toestellen of apparaten die geluid en trillingen produceren, zoals smartphones in de trilmodus. Dergelijke ruis kan het vermogen van de babyfoon verstoren om het huilen van je baby nauwkeurig te signaleren en te vertalen.