NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Er zijn geen SenseIQ-gegevens

    Gepubliceerd op 27 augustus 2024
    Als je geen SenseIQ-gegevens ontvangt, kunnen de onderstaande tips je helpen om een oplossing te vinden.
    • Controleer of je de functie SenseIQ hebt geactiveerd en ingeschakeld. Eerst moet je de Philips Avent-babyfoon+-app op je smartphone downloaden. Activeer vervolgens de SenseIQ-functie in de ouderunit of in het menu van de app.
    • Controleer of de babyunit op de juiste manier is geïnstalleerd met de 2-in-1-bevestiging. Zorg ervoor dat alles goed is bevestigd en geplaatst, zodat je baby goed in zicht is. Gebruik een deken met patroon en zorg voor een duidelijk contrast tussen de babydeken/slaapzak en de matrashoes.
    • Als je de 2-in-1-bevestiging niet gebruikt, zorg er dan voor dat de babyunit zich niet te ver van je baby bevindt. Als de afstand te groot is, kan de camera van de babyunit de kleine borstbewegingen omhoog en omlaag van je baby niet oppikken en de ademhalingsfrequentie signaleren.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.