• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Streamium maakt geen verbing met het netwerk.

    Als u de Streamium op de gatewayrouter hebt aangesloten en nog steeds dit bericht krijgt, moet u bij de netwerkinstellingen een aantal opties wijzigen.

    In de gids Getting Started (Aan de slag) vindt u stapsgewijze aanwijzingen voor het tot stand brengen van een verbinding. Mogelijk moet u contact opnemen met uw internetaanbieder en vragen om de DHCP-instellingen en of uw MAC-adres aan een IP-nummer moet worden gekoppeld. Ook is het mogelijk dat u opties voor een proxy of voor DNS met een statisch IP-adres moet instellen.

    Andere problemen

    Gedrag van software en systeem (1)

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.