1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan de gekochte muziek (DRM) niet afspelen.

    Bijgewerkt op 2017-08-18

    Controleer eerst of u de nieuwste software op uw PC en op de SLM5500 hebt geïnstalleerd.

    1. U kunt de SLM5500 met de nieuwste software upgraden door uzelf voor de internetservices te registreren (zie het menu met instellingen). Nadat u dit hebt gedaan, controleert u in het menu met instellingen of er een nieuwe softwareversie beschikbaar is die u kunt upgraden.

    2. Met de nieuwste Philips Media Manager-software kunt u altijd beveiligde muziekbestanden afspelen. U kunt naar de nieuwste Philips Media Manager-software upgraden door via het menu op de PC te controleren of er een nieuwe versie beschikbaar is op internet.

    3. Controleer met Windows Media Player of het bestand kan worden afgespeeld. Alleen dit type DRM-software wordt ondersteund.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.