NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    SmartControl - SmartControl instellen: SmartControl werkt bij aanvang goed, maar niet bij verdere bewerkingen. Wat kan ik doen?

    Gepubliceerd op 2017-01-09

    Als u de volgende handelingen hebt uitgevoerd, dient het stuurprogramma van de monitor mogelijk opnieuw te worden geïnstalleerd.

    • De grafische videokaart is vervangen
    • Het videostuurprogramma is bijgewerkt
    • Handelingen op het besturingssysteem (Service Pack of patch)
    • U hebt Windows Update uitgevoerd en het video- en/of monitorstuurprogramma is bijgewerkt l Windows is opgestart terwijl de monitor was uitgeschakeld of niet aangesloten.

    Om dit te controleren, klikt u met de rechtermuisknop op “Deze computer” en klikt u op “Eigenschappen”->“Hardware”->“Apparaatbeheer”. Als “Plug and Play-monitor” wordt weergegeven onder “Monitor”, dient u het stuurprogramma opnieuw te installeren. Verwijder SmartControl en installeer de toepassing opnieuw.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.