1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Philips SmartClean-systeem werkt niet goed

    Bijgewerkt op 2019-11-17

    Als uw Philips SmartClean-systeem niet schoonmaakt of uw Philips-scheerapparaat niet goed oplaadt, lees dan ons advies hieronder om het probleem zelf op te lossen.

    Apparaat is niet aangesloten

    Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken.

    Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.

    De cartridge is leeg

    Als de pijl op het SmartClean-apparaat wordt verlicht, betekent dit dat de cassette met de SmartClean-reinigingsoplossing moet worden vervangen.

    Vervang de cassette door de onderkant van het SmartClean-systeem te openen.

    Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie over het vervangen van uw SmartClean-cartridge.

    Hoe vervang ik de Philips SmartClean-cassette?
    Play Pause

    De unit moet worden gereset

    Als het SmartClean-apparaat nog steeds niet werkt, raden we u aan het apparaat opnieuw op te starten.

    Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, wacht tien seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.

    Als u nog steeds niet tevreden bent met de prestaties van uw SmartClean-systeem, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.