NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartClean-systeem werkt niet

    Gepubliceerd op 20 maart 2023
    Als het SmartClean-systeem niet werkt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
    Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken. 

    Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.
    Als het pijlsymbool op uw SmartClean-systeem gaat branden, moet de cassette met de SmartClean-reinigingsoplossing worden vervangen.

    Vervang de cassette door het onderste gedeelte van het SmartClean-systeem te openen. 

    Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie over het vervangen van uw SmartClean-cassette.
    Hoe vervang ik de Philips SmartClean-cassette?
    Play Pause
    Als het SmartClean-apparaat nog steeds niet werkt, raden we u aan het apparaat opnieuw op te starten. 

    Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, wacht tien seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.

     
    Als geen van deze tips helpt, is het SmartClean-systeem mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.