1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De EnergyLight schakelt niet uit na een sessie

    Gepubliceerd op 2017-12-06

    Als de Philips EnergyLight niet wordt uitgeschakeld
    na een sessie, is daar waarschijnlijk een goede reden voor. Controleer het volgende:

    De aan/uit-knop is niet ingedrukt

    Controleer of de lampen uitgaan wanneer u op de
    aan/uit-knop drukt.

    De Philips EnergyLight werkt mogelijk niet goed

    De Philips EnergyLight moet worden nagekeken om te bepalen wat het probleem veroorzaakt. Breng in dat geval het apparaat terug naar de winkel waar u het apparaat hebt gekocht, of naar een Philips-servicecentrum.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.