0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-blender geeft de melding 'Hot' (Heet) weer en stopt met werken

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw Philips-blender niet meer werkt en de melding 'Hot' (Heet) weergeeft, leest u hier wat u kunt doen om dit probleem op te lossen.

    Niet genoeg vloeistof in de blender

    De Philips-blender werkt alleen als deze voldoende vloeistof bevat. Wanneer de blender onvoldoende vloeistof bevat, schakelt het apparaat zichzelf uit en wordt de melding 'Hot' (Heet) weergegeven.

    Wanneer dit gebeurt, wacht u 15 minuten, haalt u de stekker uit het stopcontact en steekt u deze er vervolgens weer in. Daarna controleert u of de blender voldoende vloeistof bevat (voeg ongeveer 250 ml extra toe) en zet u de draaiknop op '0'. Nu kunt u de blender weer gebruiken.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.