0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wat te doen als Smart TV niet toegankelijk is?

    Gepubliceerd op 2019-03-18

    Situatie
    Een van de volgende situaties doet zich voor:
    • SmartTV is niet toegangkelijk
    • Een iccon is zichtbaar dat er geladen wordt, maar Smart TV wordt niet geladen
    • Het bericht “Philips Server niet gevonden” verschijnt
    • Het berciht “To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again” verschijnt
    • Het SmartTV Demoscherm wordt getoond

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 32PFS5362/12 , 32PHT5302/12 , 43PFT5302/12 , 55POS901F/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6551/12 , 49PUS6581/12 , 40PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 49PUS6551/12 , 55PUS6551/12 , 32PFS6401/12 , 43PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 49PUS6401/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS7101/12 , 49PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS7181/12 , 65PUS8901/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8601/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Veelgestelde vragen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.