• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Wat te doen als Smart TV niet toegankelijk is?

    Situatie
    Een van de volgende situaties doet zich voor:
    • SmartTV is niet toegangkelijk
    • Een iccon is zichtbaar dat er geladen wordt, maar Smart TV wordt niet geladen
    • Het bericht “Philips Server niet gevonden” verschijnt
    • Het berciht “To complete SmartTV sign-in please switch your tv set off and on again” verschijnt
    • Het SmartTV Demoscherm wordt getoond

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 32PFS5362/12 , 32PHT5302/12 , 43PFT5302/12 , 55POS901F/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6551/12 , 49PUS6581/12 , 40PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 49PUS6551/12 , 55PUS6551/12 , 32PFS6401/12 , 43PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 49PUS6401/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS7101/12 , 49PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS7181/12 , 65PUS8901/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8601/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Veelgestelde vragen

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.