0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn zenders zijn gewist nadat ik de TV-software heb bijgewerkt. Hoe los ik dit op?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Er is een nieuwe verbetering aangebracht in de nieuwe softwareversie om het zoeken naar zenders te verbeteren. Hiervoor moeten de TV-zenders opnieuw worden geïnstalleerd wanneer u de TV-software bijwerkt van versie TPM71E_2.07 (of lager) naar versie TPM71E_2.10 (of hoger).

    OPMERKING: nadat u de zenders opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u met de functie REORDER (Herordenen) in het optiemenu in de gewenste volgorde plaatsen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven
    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.