1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    PR3840/00 PulseRelief Draadloze elektrotherapie
    De kleur van uw product kan afwijken van deze foto, maar de ondersteuningsinformatie is hetzelfde
    Product bekijken

    PulseRelief Draadloze elektrotherapie

    PR3840/00

    De TensRelief/PulseRelief-stimulatie voelt anders of minder prettig aan dan normaal.

    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom de TensRelief/PulseRelief-stimulatie anders aanvoelt. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen:

    Problemen oplossen

    • De intensiteit te hoog of te laag: druk op de + of - om de intensiteit te verhogen of verlagen.
    • De intensiteit is te hoog of te laag: kies een ander behandelingsprogramma.
    • De elektroden zitten niet op de juiste plaats. Schakel de behandelingseenheden uit en koppel ze los van de elektroden. Verwijder de elektroden van de huid en verplaats deze naar een iets andere plaats.
    • De elektroden zijn niet goed bevestigd. Schakel de behandelingseenheden uit en koppel ze los van de elektroden. Controleer of de elektroden goed zijn bevestigd op de huid.
    • De elektroden zijn te vuil. U kunt proberen de elektroden te reinigen (zie het hoofdstuk 'Schoonmaken'). Als dit niet helpt, vervangt u de elektroden.
    • De elektroden zijn versleten. Vervang de elektroden.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: PR3840/00 , PR3093/00 , PR3094/00 .

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    We helpen u graag persoonlijk

    • Bel ons op

      Bel ons op
      Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
      Zaterdag 09:00 – 18:00 uur
    Terug naar boven
    Terug naar boven