• Philips Shop voordelen:

  • 45 Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Betalen

    Let op icoon
    Vanwege een technisch probleem is de bevestigingsmail voor uw bestelling mogelijk vertraagd. Neem contact met ons op als u de bevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op icoon
    Vanwege een technisch probleem ontvangt u mogelijk geen verzendbevestiging. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Uw bestelling wordt echter op de gebruikelijke wijze verwerkt en wordt binnen de verwachte levertijd bezorgd.
    Let op icoon
    De levertijden zijn momenteel langer dan normaal vanwege een hoog bestellingsvolume. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We sturen een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
    Let op icoon
    We ontvangen momenteel veel oproepen. Mogelijk is de wachttijd aan de telefoon wat langer. Probeer ons eventueel op een ander tijdstip te bellen. Onze excuses voor het ongemak.
    Let op icoon
    De verwerkingstijd voor restituties is momenteel langer dan normaal vanwege de drukke periode. We doen ons best om verzoeken zo snel mogelijk te verwerken. We sturen een bevestigingsmail na afronding.
    Let op icoon
    Vanwege gepland onderhoud kunt u mogelijk tijdelijk geen producten op onze website kopen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen bij andere retailers kopen.
    Let op icoon
    Vanwege gepland onderhoud kan de bevestigingsmail voor uw bestelling tijdelijk vertraagd zijn. Dit heeft geen invloed op de verwerking en levering van uw bestelling. Neem contact met ons op als u de bestellingsbevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op icoon
    Vanwege onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om een product aan uw winkelwagen toe te voegen. Dit zal zo snel mogelijk worden opgelost. We hopen u op een ander moment weer te zien.
    Let op icoon
    Vanwege een technisch probleem kunt u op onze website mogelijk tijdelijk niet voor producten betalen met [PAYMENT_METHOD]. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen met een andere betaalmethode afrekenen of bij andere retailers kopen.
    Let op icoon
    Als u belt over de terugroepactie van de Philips-slaapapapneu- en -beademingstoestellen, kunt u onze website bezoeken op www.philips.com/src-update.

    Betaalwijzen

    Hoe kan ik betalen?
    Je kan op de Philips webshop betalen met iDeal, Klarna, creditcard (Visa en Mastercard) en . Alle betaalwijzen zijn gratis, wij brengen geen verdere betaalkosten in rekening.

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe kan ik met Klarna betalen?

    Klarna is een van Europa's grootste banken en biedt vertrouwde online betaaldiensten, waardoor u nu kunt kopen en kunt betalen binnen 14 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is verzonden. U kunt deze betaalwijze bij "Philips afrekenen" selecteren als een van de beschikbare betalingsopties. Aan deze betaalwijze zijn geen kosten verbonden, zolang u binnen 14 dagen na verzending van de bestelling betaalt.

    Zodra uw betalingsverzoek is geautoriseerd door Klarna, ontvangt u een e-mail van Klarna met betalingsinstructies en details over de bestelling. U kunt betalen via iDEAL of automatische incasso van uw bankrekening. Ook ontvangt u van ons een factuur. Deze factuur bevat geen betalingsgegevens. Meer informatie en de voorwaarden over Klarna zijn te vinden op de website van Klarna

    Was dit nuttige informatie?

    Vouchercodes

    Hoe kan ik mijn promotiecode activeren?
    Je kunt je promotiecode activeren door de code tijdens het afrekenen in te vullen bij ‘promotiecode invoeren’. Om de korting te verwerken klik je op toepassen. Je kunt per bestelling één promotiecode gebruiken.

    Was dit nuttige informatie?

    Mijn promotiecode werkt niet
    Zorg ervoor dat u de vouchercode gebruikt op basis van de betreffende voorwaarden voor de voucher. De promotiecode is hoofdlettergevoelig en eventuele streepjes (-) of speciale tekens maken ook deel uit van de promotiecode. Gebruik de volledige vouchercode die u hebt ontvangen zoals in het onderstaande voorbeeld.
    voucher
    Als u alles hebt geprobeerd en uw promotiecode werkt nog steeds niet, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

    Was dit nuttige informatie?

    Betaalfouten

    Mijn betaling is niet gelukt

    Er zijn meerdere redenen waarom een betaling kan mislukken. We raden je aan om de volgende checklist te doorlopen:

    1. Zorg ervoor dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank

    2. Controleer of je creditcard of betaalkaart niet is verlopen 

    3. Als je betaalt met een creditcard zorg er dan voor dat je nog voldoende bestedingsruimte hebt om te betalen

    4. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen

     

    Als het probleem zich blijft voordoen, dan kun je een andere betaalwijze proberen of contact opnemen met je bank of kaartuitgever. 

    Was dit nuttige informatie?

    Facturen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?

    U ontvangt uw factuur via e-mail binnen 1-2 werkdagen nadat u uw bestelling hebt geplaatst.


    Zodra deze beschikbaar is, kunt u uw factuur ook downloaden in uw Philips Shop-account. Log in bij uw account. Klik op 'Uw bestelgeschiedenis weergeven'. Selecteer uw bestelnummer en klik vervolgens op de factuur om deze te downloaden.

    Hebt u liever toegang tot uw factuur zonder account? U kunt hier uw e-mailadres en bestelnummer invoeren. Klik vervolgens rechtsonder en download uw factuur.

    invoices

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb mijn factuur niet ontvangen
    Na het plaatsen van je bestelling kan het maximaal twee werkdagen duren voordat je je factuur ontvangt. Je kunt je factuur ook downloaden in je Philips Webshop account. Als je na twee werkdagen nog steeds geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.

    Was dit nuttige informatie?

    Online shop support contact options


    To get personal help with shopping on the Philips website, please choose one of the following categories:

    Find information

    Contact options

    Monday – Friday : 9.00 am to 5:30 pm

    Saturday: 9:00 am to 5:00 pm

    Closed on Sundays

    Find information

    Contact options

    Monday – Friday : 9.00 am to 5:30 pm

    Saturday: 9:00 am to 5:00 pm

    Closed on Sundays

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.