1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Betalen

    Als u belt over de terugroepactie van de Philips-slaapapapneu- en -beademingstoestellen, kunt u onze website bezoeken op www.philips.com/src-update

    Betaalwijzen

    Hoe kan ik betalen?

    Je kan op de Philips webshop betalen met iDeal, Klarna, creditcard (Visa en Mastercard) en . Alle betaalwijzen zijn gratis, wij brengen geen verdere betaalkosten in rekening.

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe kan ik met Klarna betalen?

    Klarna is een van Europa's grootste banken en biedt vertrouwde online betaaldiensten, waardoor u nu kunt kopen en kunt betalen binnen 14 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is verzonden. U kunt deze betaalwijze bij "Philips afrekenen" selecteren als een van de beschikbare betalingsopties. Aan deze betaalwijze zijn geen kosten verbonden, zolang u binnen 14 dagen na verzending van de bestelling betaalt.

    Zodra uw betalingsverzoek is geautoriseerd door Klarna, ontvangt u een e-mail van Klarna met betalingsinstructies en details over de bestelling. U kunt betalen via iDEAL of automatische incasso van uw bankrekening. Ook ontvangt u van ons een factuur. Deze factuur bevat geen betalingsgegevens. Meer informatie en de voorwaarden over Klarna zijn te vinden op de website van Klarna

    Was dit nuttige informatie?

    Klarna Payment Options

    Over Klarna

    Klarna, opgericht in Stockholm, Zweden, is een van Europa's toonaangevende alternatieve betalingsproviders. De visie van Klarna is om winkelen soepel te maken en waarde toe te voegen voor consumenten en winkeliers met unieke betaalopties en een superieure klantervaring.

     

    Er zijn twee Klarna-betaalopties waaruit u kunt kiezen bij de kassa van Philips:

     

    Klarna Pay Now: Betaal uw bestellingen eenvoudig direct via sofortüberweisung, automatische incasso of creditcard.

     

    Betaal in 30 dagen: u kunt ervoor kiezen om de betaling tot 30 dagen uit te stellen zonder extra kosten.

    War diese Information hilfreich?

    Klarna Betaal nu

    Met Klarna kunt u uw bestellingen eenvoudig direct betalen per sofortüberweisung, automatische incasso of creditcard. U kunt al uw aankopen op elk gewenst moment bekijken en beheren in de Klarna-app.

    War diese Information hilfreich?

    Klarna Koop nu, betaal in 30 dagen

    Deze betaalwijze is beschikbaar voor bestellingen onder de €99 en kan bij het afrekenen bij Philips worden geselecteerd als een van de beschikbare betaalmogelijkheden.

     

    Zorg ervoor dat de persoonlijke gegevens die u bij de kassa invoert overeenkomen met de gegevens die aan uw Nederlandse bankrekening zijn gekoppeld (bijv. volledige naam, factuuradres). Klarna voert een soft check uit, die uw kredietwaardigheid niet beïnvloedt.

     

    Zodra uw betalingsverzoek door Klarna is geautoriseerd, ontvangt u een e-mail van Klarna met betalingsinstructies. U heeft dan 30 dagen de tijd om de betaling zonder extra kosten online te voltooien.

    War diese Information hilfreich?

    Juridische voorwaarden voor Klarna-betalingen

    Philips is een kredietmakelaar en geen kredietverstrekker. Het krediet wordt verstrekt door Klarna Bank AB, die erkend is door en onder toezicht staat van de Zweedse financiële toezichthoudende autoriteit. Philips ontvangt geen provisie voor het introduceren van klanten bij Klarna Bank AB. Let op: Klarna is een onafhankelijk betaalbedrijf en Philips heeft geen invloed op de vraag of uw betaling met Klarna wordt geaccepteerd of niet. De aangeboden betaalmethoden zijn alleen beschikbaar in geval van een positieve kredietbeoordeling.


    Krediet/leningen zijn afhankelijk van status en geschiktheid. Beperkt tot permanente Nederlandse ingezetenen van 18 jaar en ouder. Een volledige kredietcontrole zal worden uitgevoerd op alle aanvragen van meer dan 3 maanden. Het missen van betalingen kan ernstige gevolgen voor u hebben. Uw kredietwaardigheid kan worden aangetast, waardoor het in de toekomst moeilijker of duurder voor u wordt om krediet te krijgen.

    War diese Information hilfreich?

    Vouchercodes

    Hoe kan ik mijn promotiecode activeren?

    Je kunt je promotiecode activeren door de code tijdens het afrekenen in te vullen bij ‘promotiecode invoeren’. Om de korting te verwerken klik je op toepassen. Je kunt per bestelling één promotiecode gebruiken.

    Was dit nuttige informatie?

    Mijn promotiecode werkt niet

    Zorg ervoor dat u de vouchercode gebruikt op basis van de betreffende voorwaarden voor de voucher. De promotiecode is hoofdlettergevoelig en eventuele streepjes (-) of speciale tekens maken ook deel uit van de promotiecode. Gebruik de volledige vouchercode die u hebt ontvangen zoals in het onderstaande voorbeeld.

    voucher

    Als u alles hebt geprobeerd en uw promotiecode werkt nog steeds niet, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

    Was dit nuttige informatie?

    Betaalfouten

    Mijn betaling is niet gelukt

    Er zijn meerdere redenen waarom een betaling kan mislukken. We raden je aan om de volgende checklist te doorlopen:

    1. Zorg ervoor dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank

    2. Controleer of je creditcard of betaalkaart niet is verlopen 

    3. Als je betaalt met een creditcard zorg er dan voor dat je nog voldoende bestedingsruimte hebt om te betalen

    4. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen

     

    Als het probleem zich blijft voordoen, dan kun je een andere betaalwijze proberen of contact opnemen met je bank of kaartuitgever. 

    Was dit nuttige informatie?

    Facturen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?

    U ontvangt uw factuur via e-mail binnen 1-2 werkdagen nadat u uw bestelling hebt geplaatst. Houd er rekening mee dat u afzonderlijke facturen kunt ontvangen als uw bestelling uit meerdere producten van verschillende verkopers bestaat.


    Voor koffie-, luchtzuiverings-, keukenhulp-, kledingverzorgings- en vloeronderhoudproducten kunt u contact met ons opnemen als u uw factuur niet binnen 1-2 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling per e-mail hebt ontvangen.

     

    Voor persoonlijke verzorgingsproducten, verzorgingsproducten voor moeder en kind en mondverzorgingsproducten kunt u de factuur downloaden van uw Philips Shop-account zodra deze beschikbaar is. Inloggen op uw account. Klik op 'Bestelgeschiedenis weergeven'. Selecteer uw bestelnummer en klik vervolgens op de factuur om deze te downloaden.


    Wilt u toegang tot uw factuur zonder een account aan te maken? U kunt hier uw e-mailadres en bestelnummer invoeren. Klik dan op de knop hiernaast en download uw factuur.

    invoices

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb mijn factuur niet ontvangen

    Na het plaatsen van je bestelling kan het maximaal twee werkdagen duren voordat je je factuur ontvangt. Je kunt je factuur ook downloaden in je Philips Webshop account. Als je na twee werkdagen nog steeds geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb een vraag over een Philips webshop bestelling


    Selecteer de categorie en de gewenste contactoptie

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.