• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Support

    Betalen

    Betaalwijzen

    Hoe kan ik betalen?
    Je kan op de Philips webshop betalen met iDeal, Klarna, creditcard (Visa en Mastercard) en . Alle betaalwijzen zijn gratis, wij brengen geen verdere betaalkosten in rekening.

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe kan ik met Klarna betalen?

    Klarna is een van Europa's grootste banken en biedt vertrouwde online betaaldiensten, waardoor u nu kunt kopen en kunt betalen binnen 14 dagen vanaf het moment dat uw bestelling is verzonden. U kunt deze betaalwijze bij "Philips afrekenen" selecteren als een van de beschikbare betalingsopties. Aan deze betaalwijze zijn geen kosten verbonden, zolang u binnen 14 dagen na verzending van de bestelling betaalt.

    Zodra uw betalingsverzoek is geautoriseerd door Klarna, ontvangt u een e-mail van Klarna met betalingsinstructies en details over de bestelling. U kunt betalen via iDEAL of automatische incasso van uw bankrekening. Ook ontvangt u van ons een factuur. Deze factuur bevat geen betalingsgegevens. Meer informatie en de voorwaarden over Klarna zijn te vinden op de website van Klarna

    Was dit nuttige informatie?

    Vouchercodes

    Hoe kan ik mijn promotiecode activeren?
    Je kunt je promotiecode activeren door de code tijdens het afrekenen in te vullen bij ‘promotiecode invoeren’. Om de korting te verwerken klik je op toepassen. Je kunt per bestelling één promotiecode gebruiken.

    Was dit nuttige informatie?

    Mijn promotiecode werkt niet
    Wat vervelend dat je promotiecode niet werkt. De promotiecode is hoofdlettergevoelig en eventuele streepjes (-) horen ook bij de promotiecode. Heb je alles geprobeerd en werkt je promotiecode toch niet? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.

    Was dit nuttige informatie?

    Betaalfouten

    Mijn betaling is niet gelukt

    Er zijn meerdere redenen waarom een betaling kan mislukken. We raden je aan om de volgende checklist te doorlopen:

    1. Zorg ervoor dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank

    2. Controleer of je creditcard of betaalkaart niet is verlopen 

    3. Als je betaalt met een creditcard zorg er dan voor dat je nog voldoende bestedingsruimte hebt om te betalen

    4. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen

     

    Als het probleem zich blijft voordoen, dan kun je een andere betaalwijze proberen of contact opnemen met je bank of kaartuitgever. 

    Was dit nuttige informatie?

    Facturen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?
    Wanneer je bestelling is verzonden sturen wij je factuur per e-mail toe.
    Je kunt je factuur ook downloaden in je ‘Philips Webshop’ account. Log in op je account. Klik op ‘Je bestelgeschiedenis weergeven’. Selecteer je ordernummer en klik vervolgens op je factuur om deze te downloaden.

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb mijn factuur niet ontvangen
    Na het plaatsen van je bestelling kan het maximaal twee werkdagen duren voordat je je factuur ontvangt. Je kunt je factuur ook downloaden in je Philips Webshop account. Als je na twee werkdagen nog steeds geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met de Philips Webshop klantenservice.

    Was dit nuttige informatie?

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.