• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Support

    Bezorgen

    Let op
    Vanwege een technisch probleem is de bevestigingsmail voor uw bestelling mogelijk vertraagd. Neem contact met ons op als u de bevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op
    Vanwege een technisch probleem ontvangt u mogelijk geen verzendbevestiging. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Uw bestelling wordt echter op de gebruikelijke wijze verwerkt en wordt binnen de verwachte levertijd bezorgd.
    Let op
    De levertijden zijn momenteel langer dan normaal vanwege een hoog bestellingsvolume. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We sturen een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
    Let op
    We ontvangen momenteel veel oproepen. Mogelijk is de wachttijd aan de telefoon wat langer. Probeer ons eventueel op een ander tijdstip te bellen. Onze excuses voor het ongemak.
    Let op
    De verwerkingstijd voor restituties is momenteel langer dan normaal vanwege de drukke periode. We doen ons best om verzoeken zo snel mogelijk te verwerken. We sturen een bevestigingsmail na afronding.
    Let op
    Vanwege gepland onderhoud kunt u mogelijk tijdelijk geen producten op onze website kopen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen bij andere retailers kopen.
    Let op
    Vanwege gepland onderhoud kan de bevestigingsmail voor uw bestelling tijdelijk vertraagd zijn. Dit heeft geen invloed op de verwerking en levering van uw bestelling. Neem contact met ons op als u de bestellingsbevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op
    Vanwege onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om een product aan uw winkelwagen toe te voegen. Dit zal zo snel mogelijk worden opgelost. We hopen u op een ander moment weer te zien.
    Let op
    Vanwege een technisch probleem kunt u op onze website mogelijk tijdelijk niet voor producten betalen met [PAYMENT_METHOD]. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen met een andere betaalmethode afrekenen of bij andere retailers kopen.
    Let op
    Als u belt over de terugroepactie van de Philips-slaapapapneu- en -beademingstoestellen, kunt u onze website bezoeken op www.philips.com/src-update.

    Levertijden

    Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Verzendingen van voorradige producten worden binnen 1-2 werkdagen nadat uw bestelling is geplaatst vanuit ons magazijn verzonden. De levertijd is afhankelijk van de verzendoptie die tijdens het afrekenen is geselecteerd. Artikelen die tegelijkertijd zijn besteld, kunnen afzonderlijk worden verzonden.

    Was dit nuttige informatie?

    Bestelling volgen

    Hoe kan ik de levering van mijn bestelling volgen?

    Als je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace nummer per e-mail. Met dit nummer kun je de levering van je bestelling volgen. Je ontvangt geen Track & Trace nummer als je een reserveonderdeel of een klein product hebt besteld.

     

    Wanneer je niet thuis bent als je bestelling wordt geleverd, dan kan het zijn dat de bestelling bij de buren of bij een  afhaalpunt wordt geleverd. Je ontvangt altijd een briefje van de bezorger in de brievenbus waarop staat waar je het pakket kunt ophalen.

    Was dit nuttige informatie?

    Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen
    Wanneer je meerdere producten bestelt, kan het zijn dat je producten afzonderlijk worden verzonden. Reserveonderdelen worden altijd afzonderlijk verstuurd, omdat deze uit een ander magazijn worden verzonden.

    Was dit nuttige informatie?

    Bezorgopties

    Wat zijn de beschikbare verzendopties?

    Houd er rekening mee dat er voor sommige artikelen vanwege de grootte of kwetsbaarheid ervan beperkte verzendopties beschikbaar zijn. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de volgende verzendopties worden geselecteerd tijdens het afrekenen:

    • UPS Standard: bezorging binnen 2-3 werkdagen bij u thuis.

    • UPS Express: bezorging binnen 1-2 werkdagen bij u thuis.

    • UPS Access Point: laat uw zending binnen 1-2 werkdagen bij een handig UPS-afhaalpunt bezorgen.

    • PostNL: bezorging binnen 3-4 werkdagen bij u thuis door PostNL of haar regionale partners. Producten worden verzonden in een geschikte beschermende envelop, waardoor het benodigde verpakkingsmateriaal wordt verminderd en uw aankoop door de brievenbus past.

     

    Houd er rekening mee dat zendingen van PostNL zonder traceercode worden verzonden. Vervangende onderdelen worden afzonderlijk van andere producten verzonden en de bezorging kan tot 9 werkdagen duren.

    Was dit nuttige informatie?

    Bezorgen jullie overal?
    Wij leveren alleen in Nederland. Het is helaas niet mogelijk om je bestelling buiten Nederland te leveren. 

    Was dit nuttige informatie?

    Wat zijn de verzendkosten?

    Bestel je voor meer dan €20,00? Dan is de verzending van jouw bestelling altijd gratis.

     

    Als je voor minder dan €20,00 bestelt, hanteren wij de volgende verzendkosten:

    • Standaardproducten: € 3,99

    • Reserveonderdelen: € 1,99 to 5,99

    Was dit nuttige informatie?

    Welke verzendoptie moet ik kiezen?

    Waar mogelijk biedt Philips u meerdere verzendopties die bij uw budget en behoeften passen en waarbij wij ervoor zorgen dat uw producten snel en veilig aankomen.

    Houd er rekening mee dat er bij verzending per koerier iemand op het bezorgadres aanwezig moet zijn om de bezorging in ontvangst te nemen. Als u niet aanwezig bent op de geschatte bezorgdag, kunt u overwegen om een UPS-afhaalpunt te selecteren en uw bezorging op een handige locatie in uw regio af te halen.

    Bij toepasselijke producten kunt u mogelijk ook bezorging via PostNL selecteren. Producten die met deze methode worden bezorgd, worden verpakt in een beschermende envelop en passen door een standaardbrievenbus. 

    Was dit nuttige informatie?

    Is er een milieubewuste bezorgoptie?

    Waar mogelijk biedt Philips de mogelijkheid tot bezorging via PostNL. Producten die met deze methode worden verzonden, worden verpakt in een beschermende envelop om het gebruikte verpakkingsmateriaal te minimaliseren. Naast het verminderen van afval zorgt een compactere verzending voor een optimaal gebruik van ruimte in bezorgvoertuigen.

    Houd er rekening mee dat, vanwege afmetingbeperkingen, de verzendoptie PostNL mogelijk niet altijd beschikbaar is en dat alle zendingen van PostNL zonder traceercode worden verzonden.

    Was dit nuttige informatie?

    Online shop support contact options


    To get personal help with shopping on the Philips website, please choose one of the following categories:

    Find information

    Contact options

    Monday – Friday : 9.00 am to 5:30 pm

    Saturday: 9:00 am to 5:00 pm

    Closed on Sundays

    Find information

    Contact options

    Monday – Friday : 9.00 am to 5:30 pm

    Saturday: 9:00 am to 5:00 pm

    Closed on Sundays

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.