Als u geen verbinding kunt maken met de SkinAI-functies in de Philips Lumea-app, volgt u onderstaande stappen om het probleem op te lossen:
- Controleer of uw Philips Lumea-apparaat een S9900-model is. U vindt uw modelnummer op de verpakking van uw apparaat. De SkinAI-functies zijn alleen compatibel met de Lumea S9900.
- Volg de instructies in de Lumea-app om toegang te krijgen tot de SkinAI-functies. Als onderdeel van dit proces moet u de QR-code op het handvat van uw Lumea scannen.
- Controleer of uw internet- of Wi-Fi-verbinding stabiel is. We raden u aan uw mobiele apparaat te verbinden met een sterke Wi-Fi- of internetverbinding om optimaal gebruik te maken van de SkinAI-functies.
- Zorg ervoor dat uw mobiele apparaat compatibel is met SkinAI-functies. Hoewel de meeste moderne iOS- en Android-apparaten compatibel zijn, kan een klein aantal apparaten ongeschikt zijn.
- Ga naar de App Store of Google Play Store en zorg ervoor dat de nieuwste versie van de Philips Lumea-app is geïnstalleerd. Alleen met de nieuwste versie kunt u optimaal profiteren van de SkinAI-functies.
- Wacht en probeer het later opnieuw. Soms worden onze servers onderhouden, waardoor de functies voor een korte periode offline zijn.
Neem contact met ons op als deze oplossingen u niet helpen en u geen toegang hebt tot de SkinAI-functies.