Als uw Philips Sonicare-tandenborstel niet oplaadt wanneer deze is aangesloten op het stopcontact, probeer de tandenborstel dan op te laden via een ander stopcontact. Als dit niet helpt, probeer dan de andere oplossingen hieronder.
Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. Niet-originele opladers zijn mogelijk niet compatibel met uw tandenborstel.
Als uw tandenborstel compatibel is met de Sonicare-app, controleer dan of u de meest recente firmware hebt. Dit helpt om uw algehele ervaring met uw Sonicare-tandenborstel te verbeteren. Volg de onderstaande stappen om te controleren of uw firmware up-to-date is:
Zorg ervoor dat uw tandenborstel zich binnen het Bluetooth-bereik bevindt.
Open de Sonicare-app en tik op de drie puntjes in de rechterbenedenhoek.
Selecteer 'Mijn producten' in het hoofdmenu van de Sonicare-app,
kies uw tandenborstel,
selecteer 'Update van handvat' om te controleren of er updates beschikbaar zijn. Als dit het geval is, installeert u de firmware-updates.