1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Mijn Sonicare-tandenborstel laadt niet op

    Bijgewerkt op 01 August 2022

    Als uw Philips Sonicare-tandenborstel niet oplaadt wanneer deze is aangesloten op het stopcontact, probeer de tandenborstel dan op te laden via een ander stopcontact. Als dit niet helpt, probeer dan de andere oplossingen hieronder.  

    Uw tandenborstel of oplader is niet goed geplaatst

    Controleer of de oplader niet op een metalen oppervlak of in de buurt van andere opladers is geplaatst, omdat dit storing kan veroorzaken. Als u een oplader, pad of glas gebruikt, zorg er dan voor dat uw tandenborstel centraal op de oplader is geplaatst. 

    U gebruikt niet de originele oplader

    Gebruik hiervoor de originele oplader die is meegeleverd met uw Philips Sonicare-tandenborstel. Niet-originele opladers zijn mogelijk niet compatibel met uw tandenborstel. 

    De firmware van uw tandenborstel is niet bijgewerkt

    Als uw tandenborstel compatibel is met de Sonicare-app, controleer dan of u de meest recente firmware hebt. Dit helpt om uw algehele ervaring met uw Sonicare-tandenborstel te verbeteren. Volg de onderstaande stappen om te controleren of uw firmware up-to-date is: 

    1. Zorg ervoor dat uw tandenborstel zich binnen het Bluetooth-bereik bevindt. 

    1. Open de Sonicare-app en tik op de drie puntjes in de rechterbenedenhoek. 

    1. Selecteer 'Mijn producten' in het hoofdmenu van de Sonicare-app, 

    1. kies uw tandenborstel, 

    1. selecteer 'Update van handvat' om te controleren of er updates beschikbaar zijn. Als dit het geval is, installeert u de firmware-updates. 

     

    Meer ondersteuning nodig?

    Neem contact met ons op als deze oplossingen niet helpen.

    Referentie-artikelen

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.