NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Oorspronkelijke afstandsbediening niet door Prestigo herkend.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructies te volgen:

    Zorg ervoor dat de afstand tussen uw oorspronkelijke afstandsbediening en uw Prestigo 10 tot 30 cm is. Richt de oorspronkelijke afstandsbediening op de IR-ontvanger aan de voorzijde van uw Prestigo (richt deze op het glanzende IR-venster).

    -of-

    Sommige apparaten (set-top boxes, satelliet- en kabelontvangers, TV’s enz.) worden oorspronkelijk geleverd met een universele afstandsbediening waarmee u verschillende apparaten kunt bedienen. Controleer of de afstandsbediening in een modus of instelling staat waarin u het apparaat (bijvoorbeeld de TV, DVD-speler enz.) bedient dat u wilt toevoegen.

    -of-

    Mogelijk is er interferentie van een andere bron van infrarood licht. Dit zijn mogelijke bronnen van infraroodlicht (IR) die interferentie kunnen veroorzaken en oplossingen:

    • Direct zonlicht en een sterke lichtbron in de buurt (plasma-TV, TL-verlichting, enz.) bevatten infraroodgolven. Dit kan een storing met onze toepassing veroorzaken. Probeer te voorkomen dat de Prestigo wordt blootgesteld aan direct zonlicht. Schakel eventuele TL-lampen uit. Als dat niet kan, plaatst u de Prestigo verder van deze lampen vandaan. Schakel uw plasma-TV uit als deze in dezelfde kamer staat.

    • IrDA (laptop, mobiele telefoon, PDA): IrDA-poorten zenden periodiek infraroodstralen uit. Dit kan een storing met onze toepassing veroorzaken. Plaats de Prestigo aan de andere zijde van de laptop of (beter) schakel de IrDA-poort tijdelijk uit.

    • IR van andere afstandsbedieningen, speelgoed, draadloze hoofdtelefoons: zorg ervoor dat niemand anders in dezelfde kamer apparaten met infraroodbediening gebruikt terwijl u gegevens van de originele afstandsbediening probeert over te nemen.

    Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.