NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De aan-uitknop werkt niet voor een apparaat dat is herkend.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructies te volgen:

    Met de knop ‘Help’ op de Prestigo kunt u de oorspronkelijk herkende databaseoptie testen en herstellen. Als de aan-uitknop nog steeds niet werkt, kunt u deze knop altijd kopiëren via Configo.

    Opmerking: als u deze knop via Configo kopieert, gaat de oorspronkelijk herkende database-informatie verloren. Als u deze knop opnieuw wilt herstellen met de ‘Help’-functionaliteit van Prestigo, verwijdert u het apparaat en voegt u het opnieuw toe.

    Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.