U kunt de Club Philipsregistratie rechtstreeks op de TV en op de Philipswebsite uitvoeren.
Tijdens de registratie op de TV moet u uw emailadres invullen. Er wordt een email verzonden naar het opgegeven emailadres.
Deze email bevat een koppeling naar de registratiewebsite, waar u wordt gevraagd aanvullende gegevens zoals uw adres in te vullen.
De TV vermeldt dat er een email over de Club Philipsregistratie is verzonden en herinnert u eraan te reageren op de email zodra u Net TV opent. Deze herinnering wordt weergegeven tot u op de email hebt gereageerd.
Nadat u de registratie hebt uitgevoerd, herkent de TV uw registratie.
Als de registratiemelding in uitzonderlijke gevallen toch ten onrechte wordt weergegeven, geef dan aan dat u de registratie later wilt uitvoeren.
Op de Philips*website kunt u controleren of uw TV is geregistreerd. Als uw TV is geregistreerd, kunt u de registratiemelding van Net TV negeren door op “Do not register” (Niet registreren) te klikken.
U kunt ook de registratieprocedure op de TV opnieuw uitvoeren: een dubbele registratie leidt niet tot problemen.
Tot vandaag hadden nietgeregistreerde gebruikers dezelfde Net TVfunctionaliteit als geregistreerde gebruikers.
Geregistreerde gebruikers die Philips toestaan emails te verzenden, ontvangen productinformatie en nieuws over de Net TVfunctionaliteit.
Tip: wacht tot de TV goed is opgestart (± 1*2 min.) en druk DAN pas op de knop Net TV.
Dit kan voorkomen dat de registratiemelding wordt weergegeven.
Opmerking: wanneer u op “Clear Net TV Memory” (Net TVgeheugen wissen) in het optiemenu van Net TV drukt, worden alle Net TVinstellingen van de TV gewist, dus ook de registratiegegevens.
Wanneer u hierna Net TV opnieuw opent, zal de TV u vragen de registratieprocedure opnieuw uit te voeren.
Nadat u het Net TV*geheugen hebt gewist, hebt u de status van een nieuwe gebruiker.