NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Soms vermeldt mijn TV dat mijn Club Philips-registratie niet is voltooid. Maar ik weet zeker dat ik de Club Philips-registratie heb voltooid.

    Gepubliceerd op 2019-09-10
    • U kunt de Club Philipsregistratie rechtstreeks op de TV en op de Philipswebsite uitvoeren.

    • Tijdens de registratie op de TV moet u uw emailadres invullen. Er wordt een email verzonden naar het opgegeven emailadres.
      Deze e
      mail bevat een koppeling naar de registratiewebsite, waar u wordt gevraagd aanvullende gegevens zoals uw adres in te vullen.
      De TV vermeldt dat er een email over de Club Philipsregistratie is verzonden en herinnert u eraan te reageren op de email zodra u Net TV opent. Deze herinnering wordt weergegeven tot u op de email hebt gereageerd.

    • Nadat u de registratie hebt uitgevoerd, herkent de TV uw registratie.
      Als de registratiemelding in uitzonderlijke gevallen toch ten onrechte wordt weergegeven, geef dan aan dat u de registratie later wilt uitvoeren.
      Op de Philips*website kunt u controleren of uw TV is geregistreerd. Als uw TV is geregistreerd, kunt u de registratiemelding van Net TV negeren door op “Do not register” (Niet registreren) te klikken.
      U kunt ook de registratieprocedure op de TV opnieuw uitvoeren: een dubbele registratie leidt niet tot problemen.

    • Tot vandaag hadden nietgeregistreerde gebruikers dezelfde Net TVfunctionaliteit als geregistreerde gebruikers.
      Geregistreerde gebruikers die Philips toestaan emails te verzenden, ontvangen productinformatie en nieuws over de Net TVfunctionaliteit.

    Tip: wacht tot de TV goed is opgestart (± 1*2 min.) en druk DAN pas op de knop Net TV.
    Dit kan voorkomen dat de registratiemelding wordt weergegeven.

    Opmerking: wanneer u op “Clear Net TV Memory” (Net TVgeheugen wissen) in het optiemenu van Net TV drukt, worden alle Net TVinstellingen van de TV gewist, dus ook de registratiegegevens.
    Wanneer u hierna Net TV opnieuw opent, zal de TV u vragen de registratieprocedure opnieuw uit te voeren.
    Nadat u het Net TV*geheugen hebt gewist, hebt u de status van een nieuwe gebruiker.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.