1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Welke problemen worden opgelost met een software-upgrade?

    Bijgewerkt op 2019-09-10

    Softwaregeschiedenis

    Belangrijkste wijzigingen

    Elke release bevat:

    • Alle oplossingen van eerdere versies
    • Vanwege onze globale IT-structuur kan er een vertraging zijn bij het uploaden/synchroniseren van nieuwe softwarereleases (en de bijbehorende release notes)
    • Deze inhoud wordt ook beschikbaar gesteld in uw taal
    • De nieuwste software levert niet alleen algemene verbeteringen van functionaliteit en prestaties maar lost ook de onderstaande roblemen op:

    ! Opmerking: nadat de software-upgrade is voltooid, moet u de stekker van het netsnoer uit het stopcontact halen. Wacht een minuut en steek de stekker vervolgens weer in het stopcontact. Daarna kunt u de TV normaal opstarten.

    • Oplossing voor het probleem waarbij het beeld 5 pixels naar rechts verschuift in de PC-/gamemodus
    • Oplossing op het niveau van de informatiebalk op Bulgaarse kabel
      (operator Blizoo)
    • Oplossing voor het probleem met HbbTV (via de rode knop) waarbij een zwart scherm wordt weergegeven in plaats van de video-inhoud van de uitzending
    • Verbeteringen voor Smart TV
    • Verbeteringen in Russische tekstdatabase
    • Verbeteringen in audio/videosynchronisatie in digitale uitzendingen
    • Verbeteringen in Video on Demand-toepassingen (Oekraïne en Slovenië)
    • Verbetering op beeldniveau voor de 60PFL8708S (Elevation-set)
    • Oplossing voor het probleem waarbij de helft van de HD-ondertitels niet wordt weergegeven
    • Unicable ondersteunt nu een door de gebruiker geselecteerde LO-frequentie
    • Introductie van volledig DVB-T-profiel in Bulgarije
    • Introductie van Chinese taal in Fusion en ook (opnieuw) op Android
    • Oplossing voor Telenet: tijdens de wintertijd staat de klok nog op zomertijd (+ 1 uur)
    • Oplossing voor het probleem waarbij het bericht “You have connected a CAM” (U hebt een CAM aangesloten) wordt weergegeven tijdens navigatie door de TV-gids
    • Verbetering voor Ambilight Hue-installatie
    • Oplossing om te voorkomen dat tijdens installatie een fout optreedt wanneer “Other” (Overige) wordt geselecteerd als operator (Roemenië)
    • Oplossing zodat Sky Bundesliga SD en Sky Select SD altijd zijn geïnstalleerd
    • Oplossing voor Wi-Fi Smart Screen wanneer er 3 of meer TV's met iOS7 in het netwerk zijn
    • Oplossing voor het probleem dat 3D niet beschikbaar is in YouTube
    • Oplossing voor Skype - Verwerking van Microsoft-ID
    • Oplossing voor flikkerend Ambilight
    • Ambilight + Hue kan worden ingeschakeld voor Ultra HD op de 2k13 xxPFL9708S/12-sets
    • Verbeteringen in implementatie van snel opstarten
    • Oplossing voor resetten van schermranden
    • Oplossing voor gebruik van Netflix
    • Oplossing voor installatieprobleem in Zwitserland
    • Oplossing met betrekking tot MHP-toepassing
    • DTS is ingeschakeld voor 7000/8000/9000
    • Wi-Fi Smart Screen voor Android-apparaten (Philips MyRemote vereist)
    • Nieuwe toepassing voor TV in meerdere kamers
    • Nieuwe versie van YouTube LeanBack
    • Verbetering van de MyRemote-app met betrekking tot TV-gids en bediening op smartphones
    • Verbetering met betrekking tot installatie van Tsjechische UPC-kabel
    • Verbetering met betrekking tot BBC iPlayer-films die niet werken
    • Verbetering zodat favoriete zenders bovenaan staan via IP-EPG
    • Verbetering van de Social TV-app
    • Verbetering van het krakende/luid ploppende geluid bij inschakelen van HDMI-apparatuur
    • Verbetering voor koppeling van de afstandsbediening bij de eerste installatie
    • Oplossing voor het probleem waarbij alleen verticale strepen worden weergegeven maar er geen beeld is tijdens het opstarten
    • Verbetering ter voorkoming van opnieuw opstarten bij afspelen van 3D via Blu-ray of Astra 3D
    • Verbetering voor geslaagde DVB-S Unicable-installatie met Technisat-apparatuur
    • Oplossing voor consistente werking van de toets EXIT
    • Aanpassing van het beginscherm voor Duitsland (kabel/antenne)
    • Hebreeuwse tekst uitgeschakeld in de elektronische programmagids voor Nu, Straks en de komende 8 dagen. (voornamelijk opgelost voor Israël)
    • Verbeterde stabiliteit bij opstarten vanaf een HDMI-bron
    • Live TXT-ondertitels van uitzendingen worden niet meer weergegeven tijdens het afspelen van een opname zonder ondertitels
    • BBC iPlayer, video- en radioprogramma werken weer
    • Oplossing voor het probleem dat er soms geen verbinding is met de Philips Smart TV-portal tijdens de eerste installatie

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 65PFL9708S/12 , 84PFL9708S/12 , 60PFL8708S/12 , 40PFL8008K/12 , 55PFL8008K/12 , 46PFL8008K/12 , 42PFL6008K/12 , 60PFL6008K/12 , 55PFL7008K/12 , 55PFL6678K/12 , 55PFL6198K/12 , 55PFL6188K/12 , 55PFL6158K/12 , 55PFL6008K/12 , 47PFL7008K/12 , 47PFL6008K/12 , 42PFL7108K/12 , 42PFL7008K/12 , 42PFL6158K/12 , 42PFL6198K/12 , 42PFL6678K/12 , 47PFL6158K/12 , 47PFL6198K/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Registreer uw product
    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.