0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Welke problemen worden opgelost met een software-upgrade?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Softwaregeschiedenis

    Belangrijkste wijzigingen

    Elke release bevat:

    • Alle oplossingen van eerdere versies
    • Vanwege onze globale IT-structuur kan er een vertraging zijn bij het uploaden/synchroniseren van nieuwe softwarereleases (en de bijbehorende release notes)
    • Deze inhoud wordt ook beschikbaar gesteld in uw taal
    • De nieuwste software levert niet alleen algemene verbeteringen van functionaliteit en prestaties maar lost ook de onderstaande roblemen op:

    ! Opmerking: nadat de software-upgrade is voltooid, moet u de stekker van het netsnoer uit het stopcontact halen. Wacht een minuut en steek de stekker vervolgens weer in het stopcontact. Daarna kunt u de TV normaal opstarten.

    • Oplossing voor het probleem waarbij het beeld 5 pixels naar rechts verschuift in de PC-/gamemodus
    • Oplossing op het niveau van de informatiebalk op Bulgaarse kabel
      (operator Blizoo)
    • Oplossing voor het probleem met HbbTV (via de rode knop) waarbij een zwart scherm wordt weergegeven in plaats van de video-inhoud van de uitzending
    • Verbeteringen voor Smart TV
    • Verbeteringen in Russische tekstdatabase
    • Verbeteringen in audio/videosynchronisatie in digitale uitzendingen
    • Verbeteringen in Video on Demand-toepassingen (Oekraïne en Slovenië)
    • Verbetering op beeldniveau voor de 60PFL8708S (Elevation-set)
    • Oplossing voor het probleem waarbij de helft van de HD-ondertitels niet wordt weergegeven
    • Unicable ondersteunt nu een door de gebruiker geselecteerde LO-frequentie
    • Introductie van volledig DVB-T-profiel in Bulgarije
    • Introductie van Chinese taal in Fusion en ook (opnieuw) op Android
    • Oplossing voor Telenet: tijdens de wintertijd staat de klok nog op zomertijd (+ 1 uur)
    • Oplossing voor het probleem waarbij het bericht “You have connected a CAM” (U hebt een CAM aangesloten) wordt weergegeven tijdens navigatie door de TV-gids
    • Verbetering voor Ambilight Hue-installatie
    • Oplossing om te voorkomen dat tijdens installatie een fout optreedt wanneer “Other” (Overige) wordt geselecteerd als operator (Roemenië)
    • Oplossing zodat Sky Bundesliga SD en Sky Select SD altijd zijn geïnstalleerd
    • Oplossing voor Wi-Fi Smart Screen wanneer er 3 of meer TV's met iOS7 in het netwerk zijn
    • Oplossing voor het probleem dat 3D niet beschikbaar is in YouTube
    • Oplossing voor Skype - Verwerking van Microsoft-ID
    • Oplossing voor flikkerend Ambilight
    • Ambilight + Hue kan worden ingeschakeld voor Ultra HD op de 2k13 xxPFL9708S/12-sets
    • Verbeteringen in implementatie van snel opstarten
    • Oplossing voor resetten van schermranden
    • Oplossing voor gebruik van Netflix
    • Oplossing voor installatieprobleem in Zwitserland
    • Oplossing met betrekking tot MHP-toepassing
    • DTS is ingeschakeld voor 7000/8000/9000
    • Wi-Fi Smart Screen voor Android-apparaten (Philips MyRemote vereist)
    • Nieuwe toepassing voor TV in meerdere kamers
    • Nieuwe versie van YouTube LeanBack
    • Verbetering van de MyRemote-app met betrekking tot TV-gids en bediening op smartphones
    • Verbetering met betrekking tot installatie van Tsjechische UPC-kabel
    • Verbetering met betrekking tot BBC iPlayer-films die niet werken
    • Verbetering zodat favoriete zenders bovenaan staan via IP-EPG
    • Verbetering van de Social TV-app
    • Verbetering van het krakende/luid ploppende geluid bij inschakelen van HDMI-apparatuur
    • Verbetering voor koppeling van de afstandsbediening bij de eerste installatie
    • Oplossing voor het probleem waarbij alleen verticale strepen worden weergegeven maar er geen beeld is tijdens het opstarten
    • Verbetering ter voorkoming van opnieuw opstarten bij afspelen van 3D via Blu-ray of Astra 3D
    • Verbetering voor geslaagde DVB-S Unicable-installatie met Technisat-apparatuur
    • Oplossing voor consistente werking van de toets EXIT
    • Aanpassing van het beginscherm voor Duitsland (kabel/antenne)
    • Hebreeuwse tekst uitgeschakeld in de elektronische programmagids voor Nu, Straks en de komende 8 dagen. (voornamelijk opgelost voor Israël)
    • Verbeterde stabiliteit bij opstarten vanaf een HDMI-bron
    • Live TXT-ondertitels van uitzendingen worden niet meer weergegeven tijdens het afspelen van een opname zonder ondertitels
    • BBC iPlayer, video- en radioprogramma werken weer
    • Oplossing voor het probleem dat er soms geen verbinding is met de Philips Smart TV-portal tijdens de eerste installatie

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 65PFL9708S/12 , 84PFL9708S/12 , 60PFL8708S/12 , 40PFL8008K/12 , 55PFL8008K/12 , 46PFL8008K/12 , 42PFL6008K/12 , 60PFL6008K/12 , 55PFL7008K/12 , 55PFL6678K/12 , 55PFL6198K/12 , 55PFL6188K/12 , 55PFL6158K/12 , 55PFL6008K/12 , 47PFL7008K/12 , 47PFL6008K/12 , 42PFL7108K/12 , 42PFL7008K/12 , 42PFL6158K/12 , 42PFL6198K/12 , 42PFL6678K/12 , 47PFL6158K/12 , 47PFL6198K/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.