NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn internetprovider (bijvoorbeeld Online.nl) staat niet in de lijst met providers en ik wil mijn e-mail lezen met "E-Mail op TV" op de Nederlandse Net TV-pagina. Hoe kan ik deze service gebruiken?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Ga als volgt te werk:

    • Gebruikersnaam: Dit is de gebruikersnaam die u gebruikt om u aan te melden bij uw e-mailaccount (bijvoorbeeld het volledige e-mailadres)
    • Wachtwoord: Dit is het wachtwoord dat u gebruikt om u aan te melden bij uw e-mailaccount. Zorg ervoor dat u de juiste hoofdletters en kleine letters gebruikt, indien van toepassing op uw wachtwoord.
    • Negeer het veld “Provider/server”
    • Vul bij “provider niet in de lijst” bijvoorbeeld pop.online.nl in
    • Type: POP3
    • Bewaren: Schakel dit selectievakje in; uw e-mailadres wordt onthouden zodat u de volgende keer minder gegevens hoeft in te voeren bij het aanmelden

    Opmerking: U kunt geen bijlagen of HTML-berichten openen. U kunt alleen eenvoudige tekstberichten lezen. In uitzonderlijke gevallen kan er een XML-parseerfout optreden. In dat geval treedt er een conflict op tussen een van de e-mails en de browser van de TV. Verwijder enkele e-mails in uw postvak via een PC om het probleem op te lossen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.