NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn VisaCare maakt een zoemend geluid

    Gepubliceerd op 2017-04-14

    Om er zeker van te zijn dat uw VisaCare Prestige optimaal werkt op een natte huid, is het apparaat uitgerust met een Smart-systeem dat wordt geactiveerd als er veel water in zit. Het apparaat kan als gevolg hiervan een onderbroken zoemend geluid veroorzaken totdat de omstandigheden weer optimaal zijn voor gebruik op een natte huid. Dit is normaal en zorgt ervoor dat u kunt het apparaat op een natte huid kunt gebruiken. Het heeft geen invloed op uw huid of uw apparaat.

    Let op: er kan water uit het aansluitpunt aan de onderzijde van het apparaat druppelen wanneer u dit op een nat gezicht gebruikt. Dit is normaal en ongevaarlijk.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.