NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Treatment-app koppelt niet.

    Gepubliceerd op 2018-05-03

    Er zijn meerdere redenen waarom de Philips Treatment-app niet koppelt met uw PulseRelief. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen.

    • Er is geen verbinding omdat het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld. Controleer of het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld. De behandelstatusindicator knippert groen wanneer het PulseRelief-apparaat is ingeschakeld en zich in de stand-bystand bevindt. Als het PulseRelief-apparaat is uitgeschakeld, drukt u op de aan-uitknop om het in te schakelen.
    • Er is geen verbinding omdat de batterij van het PulseRelief-apparaat leeg is. Laad het PulseRelief-apparaat op (zie hoofdstuk 'Klaarmaken voor gebruik').
    • Het smart device bevindt zich te ver van het PulseRelief-apparaat. Breng de telefoon/tablet dichter bij het PulseRelief-apparaat.
    • Het PulseRelief-apparaat is mogelijk defect. Neem contact op met het Philips Customer Care Centre.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.